Kun käyt veskissä, niin vedätkö ensin vessan vai pesetkö kädet?
Pesetkö kusella käynnin jälkeen kädet?
Paskomisen jälkeen varmaan peset?
-Tästä oli taas kauhee matsi kuinka täytyy tehdä ja tuntuu et monilla miehillä jää kädet pesemättä kusemisen jälkeen. Onko noin, jääkö kädet pesemättä?
Vessassa.
23
627
Vastaukset
- sirpamaikkarilta
kädet jokaisen tarpeen jälkeen. Pöntönnuppi onkin vessan likaisempia paikkoja.
- rapiskarpalo
koulussa joskus otettii ja tehtii niit jutskii, nii nuppi on likaisempi, kui pöntön reunat ja lattia.
- Anonyymi
Aina ku pyyhin sitä itseään, pesen kädet, mut jos vain kuseen, silloin en koske kuin kalsareihin, silloin ei tarvetta pestä. Paitsi jos kusen seisaaltaan? Harvemmin näin teen.
- ja jos
oikein pahasti roiskuu niin pesen jalatkin!
- rapiskarpalo
roiskuuks useinkii?
- sirpamaikkarilta
istumaan? Säästys lattia ja jalat.
Ja muutenkin. Miten se kuseminen voi ollakki niin kamalan vaikeeta? - mutta silloin
rapiskarpalo kirjoitti:
roiskuuks useinkii?
kun roiskuu, roiskuu pahasti. Terskan päällä karva sopivassa kohdassa ja silleen.
- itse kusta
sirpamaikkarilta kirjoitti:
istumaan? Säästys lattia ja jalat.
Ja muutenkin. Miten se kuseminen voi ollakki niin kamalan vaikeeta?pillin kautta.
- sirpamaikkarilta
itse kusta kirjoitti:
pillin kautta.
istumaan. Käy sinäki. Ootkos ihan höhlä.
- Anonyymi
itse kusta kirjoitti:
pillin kautta.
Nousen pöntön reunoille seisoon ja kusen sieltä pönttöön. Korkealta näkee paremmin tähdätä ja ei joudu seisoon likasella lattialla.
- Anonyymi
rapiskarpalo kirjoitti:
roiskuuks useinkii?
Vain silloin ku ilta venyy pitkäksi ja on ohrapirtelö maistunut liikaa?
- hannu.hanhi
Kun käyt veskissä, niin vedätkö ensin vessan vai pesetkö kädet?
-Pesen kädet ensin ja vessan nuppia painan paperitupolla sen jälkeen.
Pesetkö kusella käynnin jälkeen kädet?
-Kyllä.
Paskomisen jälkeen varmaan peset?
-Aivan oikein. Häh? Peseekö joku kädet jo ennen wc:n vetämistä? Enpä ole tullut ajatelleeksikaan moista. Olen tosin kuullut jonkun "nokkelan" pesevän kätensä ennen kusella käymistä, koska ei kuulemma kuse sormilleen...
Ja kyllä, etenkin ravintoloiden wc:ssä olen huomannut, että varmaan puolet ei pese käsiään. Ei voi kuin ihmetellä.- hannu.hanhi
kälmäsillä käsillä viitti edes omia housujaan vetää jalkaan. Kädet täytyy ehdottomasti pestä ensin.
Sanoo mies joka pesee kätensä munasilleen.
Töissä ollessa yleensä pesen kädet ennen ja jälkeen tarpeiden. Siviilissä yleensä vaan jälkeen. Joskus on näpit niin likaset että pitää pestä myös ennen tarpeiden tekoa.
- cookos
kun olin koulussa ja opiskelin hygieniaa, niin tuli vastaan tutkimus, jonka perusteella hirveen iso osa ihmisistä ei pese käsiää vessan jälkeen. Prosenttia en muista.. mutta yllättävää.
Itse pesen aina. - la.ra
ensin.
Joskus öisin unohtuu vetää.
Ja kun vessanpönttöä pesee niin se nuppi tai namiska viimeisenä.- Anonyymi
En Pese käsiäni paskomisen jälkeen, koska se on turhaa.
En myöskään vedä vessaa ollenkaan, kun nuppi on kuitenkin saastainen.
vedetään vessa ja sen jälkeen pestään kädet, eiks se oo ihan luonnollinen järjestys.
Kaippa ne kädet jää joskus ykkösen jälkeen pesemättä, mutta vaan silloin kun olen kämpillä. Puolustukseni pesen aina kädet ennen syömistä, vittu mua ällöttää kun meillä on ilmaista aamupalaa töissä ja porukka lämmii ja sorkkii niitä leipiä ja juustoja paskaisilla käsillään. Mitä oon katellu niin todella harva tulee suoraan vessasta aamukaffille ja missään muualla niitä sorkkia ei voi pestä. Sit leikkaillaan sämpylöistä jotain saatanan omituisia palasia ja puolikkaita joista osa jää sit mukamas muille, kuka haluaa jonkun toisen sorkkiman kuivuneen sämpylän kannikan. Ei tarvi ottaa sit ollenkaan jos ei yhtä kokonaista sämpylää jaksa syödä. Tai jättää vaikka itelle jemmaan se toisen puolen. Helvetti että ihmiset osaa olla tyhmiä.- Mies 22v
Olen huomannut että ainakaan jotkut naiset ei pese kusella käymisen jälkeen. Mikä idea siinä on? Jos härppii varsinkin julkisen vessan pönttöä ja ovia ja kaikkea ja sitten vielä epäsuorasti ainakin koskettaa värkkiään paperilla,jos pyyhkii,mutta ei silti pese ja saattaa pitää ällönä jos mies ei pese,mikä on naurettavaa.
Tuosta oli kai jotain tutkimusta että kasvot olisivat likaisemmat kuin genitaalit jne. - toivomisen varaa
Pesen kädet oli sitten jätös mikä hyvänsä.
Pumppaan ensin pöntön, sitten pesen kädet ja usein painan hanan kiinni kyynerpäällä. Kotiintullessakin aina käsienpesu ensimmäisenä, tämän olen opettanut myös lapsille!
Iljettää jos vieras käy vessassa ja ikävä kyllä kuulee oven läpi ettei hana käy , YÖK! - vili
jää pesemättä...pesen munat aamuisin
- Anonyymi
Kusemisen jälkeen vedän vessan ja pesen kädet sama paskalla käynnin jälkeen. Olen joskus miettinyt toki että käteni ovat päivän esillä ja koskettelevat ensimmäisenä asioita niin jos koskee munaan joka on piilossa ja suojassa ja todennäköisesti puhtaampi iholtaan niin miksi munaan koskemisen jälkeen pitäisi pestä kädet. Eikö muna likastu siitä että sitä kosketaan käsillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138