Mistä ihan oikeesti saa ystäviä? kun minulla ei niitä ole tai on yksi mutta meidänkin ystävyydessä minä joudun aina olemaan se,joka ottaa yhteyttä tai ehdottaa tapaamista.Minulle tulle sellainen tunne,että yritän väkisin yksin pitää ystävyyttämme yllä.Omasta mielestäni olen jopa aika räväkkä tyyppi,mutta silti en saa ystäviä,olen ulospäinsuuntautunut,iloinen,toiset huomioon ottava ja hauska,mutta silti..Ainut TODELLINEN ja AITO ystävä minulle tällä hetkellä on kissani,joka ei petä minua ja joka rakastaa minua sellaisena kuin olen pyyteettömästi.
Mistä saa ystäviä?
7
734
Vastaukset
- neitonen
laita meiliä ja kerro itestäs,oot just löytäny ystävä ehdokkaan,on nimittäin ihan sama ongelma :(
- pari 29
Moi
Olemme pariskunta ja meillä on kans samanlainen
tilanne. mailia tulemaan niin tutustutaan.
[email protected]
- hitsilä
Mulla on ollut sama tunne jo yli vuoden ja varsinkin kesäisin. Kautta aikain olen ollut se joka soittaa ja kysyy mitä kuuluu. Varmaa liian useinkin... Mutta jos ihmiseseen on sisäänrakennettu ystävyys, ystävällisyys, empatia ja seurallisuus... Päätän aina välillä, että en ota yhteyttä, odotan ja katson kuka minua kaipaa, mutta en uskallakkaan. entä jos ei kukaan soita, jos olenkin niin turha (enhän ole enää sama iloinen nainen kuin ennen). Suurimpana ahdistuksen hetkenä soittaa vain oma isä, joka on tosi hienoa.
Ahdistustani lisää varmaan vuoden takainen avioero. Omasta tahdostani kylläkin.
Hyviä ystäviä minulla on 2. Kiitos heistä. Mutta siltikin tuntuu että ihmisiä ei kiinnosta kuin oma itsensä ja itsekkyys. Tiedä häntä?
Ihanaa kuitenkin että tulee syksy! - linda
Hei..
Tääl ois sulle sellanen ystävä kun juuri kaipaat..
Oon turusta 20 vuotias nainen ja etsin myös itse tosi ystää jos kelpaan niin mailaa mulle...=)
???- Friendless
Hei Linda=) kiva kun luit mun kirjoituksen tosissaan,ja ajattelin nyt sit meilata sulle.Mä oon 21v likka Kaarinasta,vailla ystävää,jonka kanssa keskustella kaikesta,ainakin vaikka näin meilaillen.
- Linda
Friendless kirjoitti:
Hei Linda=) kiva kun luit mun kirjoituksen tosissaan,ja ajattelin nyt sit meilata sulle.Mä oon 21v likka Kaarinasta,vailla ystävää,jonka kanssa keskustella kaikesta,ainakin vaikka näin meilaillen.
Hei..
Mikäs sun maili on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740