Heippa!
Voisitteko te, jotka nypitte (pinseteillä) säännöllisesti häpykarvojanne, vastata näihin tai ainakin joihinkin näistä:
1. Kuinka usein joutuu nyppimään? Ts. kuinka nopeasti karvat kasvavat siihen mittaan, että ne huomaa?
2. Kuinka kauan nyppimiseen kerralla menee? Luulisi että suht kauan, kun karvat yksi kerrallaan ottaa...
3. Nypittekö häpyhuultenkin kohdalta? Itse en kipua kestä.
4. Onko häpykarvojen nyppiminen pinseteillä vaarallista? Ts. tuleeko esim. karvatupentulehdus helpommin?
Kiitos vastanneille! :)
HÄPYKARVOJEN NYPPIJÄT !!!
4
2524
Vastaukset
- ikä&terveys
siihen menee koko päivä ja sitten se sattuu pirusti. itse otan vain bikinirajan pinseteillä.. siihenkin menee aikaa. tosin nyt vuosien nypinnän jälkeen päätin luovuttaa ja alkaa sheivaa. syynä on se etten jaksa kuoria ja jos ihoa ei kuori karvat kasvaa sisäänpäin ja sitten tulee rumaa jälkee.
riippuen ihan miten paljon muutama karva häiritsee ja karvojen kasvunopeudesta.. saatat olla joka päivä tai kerran kuukaudessa nyppimistouhussa. myös jos karvoitus on tummaa, uudet karvat huomaa hyvinkin nopeasti.
karvat kasvaa kuitenkin eri tahtiin!
mitään vaaraa nyppimisessä tuskin on, mutta no mieti itse edut ja haitat :)- sattuuk se
kyselin hieman poistaako kukaan alapäänkarvoja partakoneella tai trimmerillä. sattuko se ja kuinka usein pitää ajella. mikä olisi paras keino ajella karvat? kiitos tiedosta.
- on miehille
sattuuk se kirjoitti:
kyselin hieman poistaako kukaan alapäänkarvoja partakoneella tai trimmerillä. sattuko se ja kuinka usein pitää ajella. mikä olisi paras keino ajella karvat? kiitos tiedosta.
nainen käyttää ladyshaveria. ei satu.. samoin ku höylällä ottais.
veikkaan että ladyshaver on helpoin ja nopein tapa poistaa karvat.. ehkä jopa turvallisin. kannattaa olla kuitenkin varovainen. (trimmeri kans)
voi myös kokeilla höylää, mut sen kanssa pitääkin olla jo tosi varovainen, ettei tule viiltoja. toisin höylällä saa kaikista sileimmän lopputuloksen.
- N.40+
Aloitin pinseteillä nyppien poistaa joskus kaksikymppisenä bikinirajausta. Sitten se nypittävä alue vaan itsestään laajeni muutamassa vuodessa "kaikkipois-malliseksi".
Mieheni useasti hoitaa tämän noin parin viikon välein. Se tehdään yleensä saunan jälkeen jolloin iho on totaalisen puhdas. Ja kuorintakintaalla käsitellyt karvanalut nousevat esille.
Nyppimiseen kun saa sopivan kierron niin se takaisinkasvu on 6-8 viikkoa. Karvankasvu on vähentynyt ainakin puoleen entisestä. Myös karvat ovat paljon ohuempi lähtien helposti ilman kipua. Onnistuu myös häpyhuulien alueelta hyvin. Jälkihoitona ihon desinfiointi siihen tarkoitetulla aineella. Myös oleilu ilman kiristäviä pikkuhousuja on hyvä keino estää näppyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691