Ihan uteliaisuudesta kyselen, kun olen monasti miettinyt, että miten nämä linnakundit ja seilorit oikeen niitä sinisenvihreitä tatskojaan oikeen tekee? Musteellako? Ja millainen neula? Kyllä minäkin korvisreiät olen itse tehnyt, muttei kyllä tulisi mieleenkään alkaa itteensä tatskaa vääntää, tällä kuvistaidolla *tirsk*... Kaikki kunnia silti niille, jotka taiteellisiin tuotoksiinsa ovat olleet tyytyväisiä.
Itsetehdyt tatskat?
4
765
Vastaukset
- Bobby
Itse "viiltelin/raaputtelin" ranteeseeni rakkauden tuskissani entisen/silloisen/edelleenkin erittäin rakkaan ihmisen nimen..vuosi oli-95.
Edelleenkin näkyy ja hyvin...Oliko järkeä?...ehkä ei, ehkä kyllä.
tatskat, lävärit yms. muut sellaset eiköstä ne ole muistoja eletystä elämästä ja menneisyydestä?;)
En kuitenkaan suosittelisi että ite alettaisiin moisiin hommiin, ammatti ihmiset on kuitenkin siihen erikoistuneita ja osaa hommansa=) - jas
melko kivulias toimenpide. en suosittele. katso joskus kun tulee töllöstä joku dokumenti alkuperäiskansojen tatuoinneista niin ymmärrät että ne on kovia jätkiä joilla on linnassa tahi merillä tehty tatuointi. vaari oli merimies ja iho sen mukainen.
- B-Cat
neulalla raavin ihon rikki tietyn kuvion muotoiseksi ja hieroin sinne mustetta.paraneminen kesti kauan ja vähän tökerön näköinen oli. ikää jotain 16vee silloin XD
myöhemmin kävin tatuoijalla korjauttamassa sen, siis sama kuvio vähän muokattuna päälle, hyvä tuli:) ei se edes veloittanut siitä mitään, kun samalla teetin yhen isomman kuvan ja sen pienen korjaamiseen meni alle 5min.- numetal
joo kyllä sen tatuoinnin voi itsekin kyhätä.
Niinhän se Ozzy Osbournekin teki itse sormiinsa OZZY
tatskat kun se linnassa istui. itse kokeilin paripäivää sitten ihan kokeilumielessä. tökin neulalla ihon rikki ja hankasin mustetta sisälle. hyvin näkyy, ja pysyvä on, vähän epätarkka vaan. suosittelisin silti käymistä oikean tatuoijan luona...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750