Itsestään selvyys

vantaatar

Tuntuuko että olet suhteen toiselle osapuolelle itsestäänselvyys?

Itse koen olevani juurikin tuota itseään. Itsestään selvyys, jota ei tarvitse miellyttää, ketä ei tarvitse ilahduttaa. Voi sanoa mitä tahansa, lähinnä loukkaavia asiota (joskus niitä positiivisiakin).
Ei välitetä pienistä eleistä.

Kaipaan (tyhmyyttäni) keskustelua samassa tilanteessa olevien kanssa. Liika miettiminen tuskin tekee hyvää. Olen itsestään selvyys ja raukka, koska en uskalla ottaa ja lähteä.

5

1323

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plääääh

Kyllä se siltä tuntuu aina sillointällöin. Ei onneksi asuta vielä yhdessä ja alan olla sitä mieltä ettei muuteta koskaan :)
      Mies ei ole minulle suorastaan töykeä , paitsi riidanhetkellä tulee joskus todella ala-arvoista tekstiä ( olen myös itse aika rääväsuu silloin )
      Mutta vaivaa hän ei liiemmin vuokseni näe. Ei juuri meille matkaa lapsineen , minä raahaan aina poppooni heille bussilla isot kassit selässä. Ei muistanut synttäriäni vaikka kysyi tarkan päivän edellisellä viikolla. Osti S-koon yöpuvun joululahjaksi ( kokoni on M/L), ei vaihtanut sitä kun osoittautui pieneksi. Osti lapsilleni jouluna vain muutaman lahjan kun taas minä hölmö tuhlasin suuren osan tuistani hänen lapsiinsa....jne jne.
      Usein luulen kyseessä olevan ajattelemattomuuden, tai ainakin toivon niin! Pökkelö mikä pökkelö.
      Joskus itkettää :(

• runsaasti

Minun mielestäni sinä olet kyllä laittanut aikamoiset vaatimukset miehellesi asioissa, joilla ei välttämättä ole paljoakaan tekemistä itse rakastamisen kanssa! Kuinka moni mies osaa ostaa sopivan kokoisia vaatteita lahjaksi naiselleen -väittäisin että harvassa ovat sellaiset tapaukset. Sitä paitsi sinun tulisi olla tyytyväinen siitä, että miehesi arvioi sinut pienemmäksi kuin oletkaan;) Minä olen tottunut siihen, että lahjan saaja vaihtaa itse lahjan, jos se ei ole sopiva. Saattaa nimittäin olla, että kaupasta ei löydy enää samaa vaatetta oikeassa koossa ja silloin on valittava kokonaan uusi vaate ja kokoprobleemi saattaa olla taas edessä. Mitä järkeä on siinä, että vanhemmat käyttävät hirveät summat rahaa lasten lahjomiseen, kun kaikilla suomen lapsilla on taatusti riittämiin tavaraa, millä leikkiä? Oppivat vain ahneiksi ja kohta mikään ei tunnu miltään. Kiva kun miehesi kuitenkin muisti lapsia ja sinua lahjoilla. On myös paljon miehiä, joille lahjojen ostaminen on sellainen tuska, että "unohtavat" koko homman tai lättäävät vain rahaa kouraan, että osta itse. Tuosta toisen luokse menemisestä, jos sinä aina auliisti olet se joka reissaa, niin miksi miehesi vaivautuisi? Miehelle ei välttämättä tule edes mieleenkään lähteä, kun ajattelee että nykyinen käytäntö sopii sinulle.

Toivottavasti teillä oikeasti riittää rakkautta, ettekä anna pikkujuttujen kaataa koko hommaa. Monet miehet ovat vähän laiskoja ja keskittyvät vain oleelliseen.

• Peili

Lähde menemään ellet viihdy! Ehkä toivotaankin
      että lähdet.Miksi roikut suhteessa ellet viihdy???!!

• tuntuu..

Eikä pelkästään tunnu, vaan sitä olen. Mies on koko viisivuotisen taipaleemme aikana yhden kerran sanonut rakastavansa minua ja silloinkin vain kun itse sanoin ensin. Hän on sanonut suoraan että sen pitäisi riittää kun hän käy kaupassa. Hän ei halua keskustella, ei halua tietää minusta mitään. Eilenkin yritin aloittaa keskustelua seksistä, mikä nyt luulisi miehiä kiinnostavan, mutta ei. Hän olettaa että minä teen kaiken yksin tässä talossa ja kaiken lisäksi maksan rakennuttamaamme taloa yksin. Ei minkään näköisiä hellyyden osoituksia, väistelee jos yritän halata tms... Itsellä on ihan sellainen olo että olenko minä todellakin niin vastenmielinen... Miksi hän on kanssani suhteeseen alkanut, kun ei kerran rakasta. Nyt olen siinä pisteessä että alan pakata hiljalleni kimpsuja ja lähden tästä etsimään elämääni muualta. En todellakaan jaksa olla enää itsestäänselvyys. Kun vaan pääsisi nopeasti pois... on vaan mutkia matkassa. Miten maksaa taloa ja vuokraa yhtäaikaa ilman joutumatta liriin... Taloa ei kuitenkaan ihan hetkessä myydä ja minulla pinna niin kireällä, että lähtisin heti jos olisi mahdollista. 3 lapsen kanssa ei vaan niin vaan lähdetä tyhjän päälle:(
      Kirjoittele miten sinulla menee. Tyhjyys ja turhautuminen syövät. Älä jää tuleen makaamaan!

• nainenB

Minun on vaikea tajuta miksi joku lähtee suhteeseen ja jopa isoon taloprojektiin, jos ei ole keskusteluyhteyttä, eikä edes varmuutta toisen rakkaudesta:O Ensin tulisi olla vahva henkinen perusta ennen kuin lähdetään mihinkään ulkoisiin projekteihin.

Kerro heti avomiehellesi sama mikä täälläkin, että sinä tunnet itsesi pelkäksi itsestäänselväksi tapaukseksi etkä rakastetuksi kumppaniksi ja harkitset suhteesta lähtöä. Miehesi saa siinä vielä yhden tilaisuuden tehdä ongelmille jotakin, jos hänellä vielä on jotain tunteita sinua kohtaan. Kosketuksen väistäminen on minusta asia, josta toinen pitää pistää tilille, sellainen käytös ei ole normaalia, jos rakastaa toista. Joko teillä on erittäin suuri kommunikaatiokatkos (sinä lähestyt miestäsi aina juuri pahaan aikaan kosketuksinesi ja keskusteluinesi tai miehesi on loukkaantunut jostain, mutta ei saa sanotuksi sitä) tai sitten hän ei rakasta sinua ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7275
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5328
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4914
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4065
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4006
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3893
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3608
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3253
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52