Nainen, kerro mielipiteesi pitääkö miehen ajaa kainalokarvat?
Mies, kerro ajatko kainalokarvat?
Olen löynyt vetoa vastauksista, joten tämä gallup ratkaisee miten asiassa käy. Vastaa vain kyllä/ei vaihtoehdoilla! Ehkä, siinä tapauksessa, että.. ym. vaihtoehtoja ei hyväksytä...
Kiitos osallistumisesta!
Kainalokarva gallup!
25
1355
Vastaukset
- Niina
jos ei halua
- Miia
..ei tarvitse, mutta on kuitekin seksikästä jos mies niin tekee ;o)
- asta
Ei miehen tarvii ajaa kainalokarvoja.
- Maija
Miksi pitäisi?
- Neito Perhonen
No miehen ei todellakaan tarvitse (eikä minun mielestäni pidäkkään) ajaa kainalokarvojaan!!!
- Nainen
Ei tarvitse. Kyllä mihellä karvaa pitää olla...
- nenä
Ajelemattomat kainalot haisevat pahemmin hieltä.
- Ukkomies
Miksi ajaisin?
- Nainen
sillä miksikähän hän sitten mahtaisi ajaa. Vihje sinulle ... helvetin pahan hajun vuoksi.
- m24
Enkä mitään muitakaan karvoja. Jos en jollekkin naiselle kelpaa karvoineni niin sit ei mahda mittään.
- keeni
niín että ei tarvitse ajaa..
- nainen
no ei todellakaan!
- mie vuan
:D ei haise niin pahalle
- eiei
miehen ei pidä ajella kainalokarvoja, kamala ajatus.
- mies
aja
- mä vaan
..jos ne todella lemuavat, eikä haju lähde pesemällä pois, yök!!
- Joo voisi ne ajaa
Yhtä inhottavia (tai ei, maun mukaan) karvat on miehillä kuin naisillakin. Ei tee mieli käpertyä kainaloon karvojen joukkoon.
- janna
Ainoa paikka mistä mies voisi ajella karvansa, on kikkelin ympäristö, tuo paljon uutta intoa suuseksiin, mutta muualta...ei missään nimessä!
- Leena
on vastaukseni näillä näkymin.
- wiiwi77
ei saa ajaa.. miehet miehisen karvaisena!! kiitos=)
- yöppö
EIIII!!!!
- Kick
Jos tykkää niin partakone surisemaan. Jos ei niin rehottakoon. Tuskin kukaan niiden sun kainaloittesi kanssa seurustelee.
- ihmineN
Se olisi aika järkkyä jos mies ajelisi kainalonsa, mun mielestä miehen kuuluu olla karvainen sieltä sun täältä! =)
- Naikkonen...
Miehen ei tarvitse ajaa kainalokarvojaan.
- Nainen
Haisee paljon vähemmän, joten ainakin silloin tällöin ajelu olisi paikallaan. Kamala pehko, joka pursuaa kainaloista ja haisee pahalle ei paljon kiinosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780