Tom Cruise
Brad Pitt
Leonardo Di Cabrio
Minä uskon että nämä hemmot ovat ihan kunnon miehiä siviilissä, mutta heidän ulkoinen olemus ei ole
mitenkään mairitteleva. Miten helvetissä naiset voivat ihailla näitä about 160 cm pitkiä ja naisenkasvoisia sankareita.
"Selittyykö tämä asia sillä että suurin osa naisista on bi-seksuaalisia"
MarttyyriMallari-TTt
Miesten viholliset
17
731
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
ainoa tommonen julkkis-hymypoika, jota oon pitänyt komeana on Jon Bon Jovi.
Hugh Grant on unelma, mut tuskin mikään uhka miehille hänkään..?
Jere Karalahti on nyt pinnalla olevista sellaisen näköinen, joka saa jotain värähdyksiä aikaan..ei kuitenkaan niin paljon, mitä eräs ihan tosielämässäni oleva mies ulkoisella olemuksellaan ja sisäiselläänkin...
Muut miehet tuskin näkee niiden miehien sisälle. Se sisin on kumminkin se, joka on jok lämmin tai ei ole. Sisältä kylmät miehet ei kiinnosta vaikka olis kuin komeita tahansa. uhkana omalle 'miehuudellesi'? Olet sä eri akka.
- *kröhöm*
uhkana miehuudelles?
*kröhöm* kirjoitti:
uhkana miehuudelles?
Käyppä lukemas se juttu uusiks. Lue niin monta kertaa, että tajuut.
- caput.mortuum
Olen aina tykännyt James Masonista.
En taida olla bi-seksuaali. - Muuten,
nukkuisit välillä. Sun jutut on taas ihan kipeitä.
- totuuden puhuja
läpyttävät täälä humpuukia. Huulet liikkuu, mutta mitään järkevää ei vaan kuulu. Nää kaikki puheet on juuri tyypillisiä naisten juttuja -joo ihan surkeita äijiä, mut jos näkisivät oikeasti edessään niin jo oltais haarat levällään.
- rusalkaa
Ei liity minun haluihini mitenkään, jos joku kokee filmistaran uhkaksi :D
- vänkyrä-nainen
Miesmakuja vaan on niin erilaisia. Kuvien perusteella nuo ei ainakaan sytytä, niin tuskin luonnossakaan.
Jos näkisin haluamastani miehestä vaikka vaan silmät ja siis katseen kuvassa, niin se jo saa enemmän tunteet pintaan, kuin nuo "teinityttöjen idolit" noissa kuvissaan, vaikka olisivat alastomina niin silti. - totuuden puhuja
rusalkaa kirjoitti:
Ei liity minun haluihini mitenkään, jos joku kokee filmistaran uhkaksi :D
... ei muuta ...
- totuuden puhuja
jatkavat läpyttämistä..
- rusalkaa
Mitä etäämpi ja kaukaisempi kohde sitä kirpeämmältä tuntuu. Voi voi voi
- rapiskarpalo
muuten et toiset miehet mieltää "jos nainen diggaa jostain leffasta nii mies päänäyttelijä on siitä naisen mielestä hurmaavan seksi komistus" vaikka todellisuudessa nainen voi todellakin pitää näyttelijöitä hyvinä vaikka he eivät olisikaan huippu ihqui. Jos ymmärrät mitä tarkoitan?
Tossa muuten pari miestä joiden ulkoinen olemus on seksi: http://artfiles.art.com/images/-/Mike-Tyson-and-Frank-Bruno-Photograph-C12148998.jpeg
Siitä huolimatta Brad Pitt, Leonardo Di Cabrio
on söpöjä. Tomppakin on ihan söpö, joissakin leffois vaik korollisia kenkiä käyttääkin. - on iiiihana!!
Siis ihan kehen vaan jokkismieheen verrattuna se on vaan ihan sairaan hyvännäkönen!!!Noi kaks muuta kääntäis mun pään heti, mutta valkokankaalla ne jää pittin jälkeen...Sitä en kyllä tiennyt että se olis vaan 160 senttiä pitkä, mutta sananlasku kuuluu "mitä lyhyempi mies sitä pidempi hmmhmm..."
- Kettulaatikossa
Brad Pitt on 180 senttinen. Ja Leonardo hiukan pidempikin.
Leonardohan seukkasi huippumalli Giselen kanssa, eikä se sen rinnalla miltään kääpiöltä koskaan näyttänyt... Eikä se Pittin Joliekaan vissiin lyhyt ole.
Cruisesta en ole koskaan pitänyt, paitsi Collateralissa se oli kova.- Kettulaatikossa
ihana Johnny Depp on vaan 175 senttinen... vaan eipä tuo haittaisi.
Cruicella salarakas
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822