Miesten viholliset

Tom Cruise

Brad Pitt

Leonardo Di Cabrio


Minä uskon että nämä hemmot ovat ihan kunnon miehiä siviilissä, mutta heidän ulkoinen olemus ei ole
mitenkään mairitteleva. Miten helvetissä naiset voivat ihailla näitä about 160 cm pitkiä ja naisenkasvoisia sankareita.


"Selittyykö tämä asia sillä että suurin osa naisista on bi-seksuaalisia"


MarttyyriMallari-TTt

17

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänkyrä-nainen

      ainoa tommonen julkkis-hymypoika, jota oon pitänyt komeana on Jon Bon Jovi.

      Hugh Grant on unelma, mut tuskin mikään uhka miehille hänkään..?

      Jere Karalahti on nyt pinnalla olevista sellaisen näköinen, joka saa jotain värähdyksiä aikaan..ei kuitenkaan niin paljon, mitä eräs ihan tosielämässäni oleva mies ulkoisella olemuksellaan ja sisäiselläänkin...


      Muut miehet tuskin näkee niiden miehien sisälle. Se sisin on kumminkin se, joka on jok lämmin tai ei ole. Sisältä kylmät miehet ei kiinnosta vaikka olis kuin komeita tahansa.

    • uhkana omalle 'miehuudellesi'? Olet sä eri akka.

      • *kröhöm*

        uhkana miehuudelles?


      • *kröhöm* kirjoitti:

        uhkana miehuudelles?

        Käyppä lukemas se juttu uusiks. Lue niin monta kertaa, että tajuut.


    • caput.mortuum

      Olen aina tykännyt James Masonista.

      En taida olla bi-seksuaali.

    • Muuten,

      nukkuisit välillä. Sun jutut on taas ihan kipeitä.

    • totuuden puhuja

      läpyttävät täälä humpuukia. Huulet liikkuu, mutta mitään järkevää ei vaan kuulu. Nää kaikki puheet on juuri tyypillisiä naisten juttuja -joo ihan surkeita äijiä, mut jos näkisivät oikeasti edessään niin jo oltais haarat levällään.

      • rusalkaa

        Ei liity minun haluihini mitenkään, jos joku kokee filmistaran uhkaksi :D


      • vänkyrä-nainen

        Miesmakuja vaan on niin erilaisia. Kuvien perusteella nuo ei ainakaan sytytä, niin tuskin luonnossakaan.

        Jos näkisin haluamastani miehestä vaikka vaan silmät ja siis katseen kuvassa, niin se jo saa enemmän tunteet pintaan, kuin nuo "teinityttöjen idolit" noissa kuvissaan, vaikka olisivat alastomina niin silti.


      • totuuden puhuja
        rusalkaa kirjoitti:

        Ei liity minun haluihini mitenkään, jos joku kokee filmistaran uhkaksi :D

        ... ei muuta ...


      • totuuden puhuja

        jatkavat läpyttämistä..


    • rusalkaa

      Mitä etäämpi ja kaukaisempi kohde sitä kirpeämmältä tuntuu. Voi voi voi

    • rapiskarpalo

      muuten et toiset miehet mieltää "jos nainen diggaa jostain leffasta nii mies päänäyttelijä on siitä naisen mielestä hurmaavan seksi komistus" vaikka todellisuudessa nainen voi todellakin pitää näyttelijöitä hyvinä vaikka he eivät olisikaan huippu ihqui. Jos ymmärrät mitä tarkoitan?

      Tossa muuten pari miestä joiden ulkoinen olemus on seksi: http://artfiles.art.com/images/-/Mike-Tyson-and-Frank-Bruno-Photograph-C12148998.jpeg

      Siitä huolimatta Brad Pitt, Leonardo Di Cabrio
      on söpöjä. Tomppakin on ihan söpö, joissakin leffois vaik korollisia kenkiä käyttääkin.

    • on iiiihana!!

      Siis ihan kehen vaan jokkismieheen verrattuna se on vaan ihan sairaan hyvännäkönen!!!Noi kaks muuta kääntäis mun pään heti, mutta valkokankaalla ne jää pittin jälkeen...Sitä en kyllä tiennyt että se olis vaan 160 senttiä pitkä, mutta sananlasku kuuluu "mitä lyhyempi mies sitä pidempi hmmhmm..."

    • Kettulaatikossa

      Brad Pitt on 180 senttinen. Ja Leonardo hiukan pidempikin.

      Leonardohan seukkasi huippumalli Giselen kanssa, eikä se sen rinnalla miltään kääpiöltä koskaan näyttänyt... Eikä se Pittin Joliekaan vissiin lyhyt ole.

      Cruisesta en ole koskaan pitänyt, paitsi Collateralissa se oli kova.

      • Kettulaatikossa

        ihana Johnny Depp on vaan 175 senttinen... vaan eipä tuo haittaisi.


    • Cruicella salarakas

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1507
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      866
    3. 37
      862
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      725
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    10. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      40
      647
    Aihe