Haluaisin tatuoida itseeni sydämen, joka sisällä lukee mieheni nimi. Toivoisin sitte ihan asiallisia kommentteja, tiedän kyllä mitä olen tekemässä. Eikä tää oo mikään päähänpisto, harkinnut oon tätä jo vuosia...alkaa olla toteuttamisen paikka.
Olen lukenut etteivät kaikki tatuoijat tee nimiä. Mikä on ihan ymmärrettävää. Mutta olisko kellään tietoa tälläsesta? Onko mahdollista? Tekeekö kukaan sellaisia?
Voisko joku kertoa...
3
431
Vastaukset
- Knuu
No eiköhän kaikki tee. Sanot vaan, että haluat sen. Tatuoijat saattavat kyllä varoitella yms. Mutta tatuoijat tekevät kuvan sulle eikä itelleen, että eiköhän ne saa tekemään. Kannattaa kysellä eri liikkeissä ainakin palkittuja hyviä helsinkiläis liikkeitä ovat Itiksen Duck's Tattoo ja Blue Dragon keskustassa.
- carrie
poikaystäväni otti joskus parisen vuotta sitten sellasen sydämen, jolla oli siivet ja sydämessä oli minun etunimen ekakirjain :)
- tazka
carrie kirjoitti:
poikaystäväni otti joskus parisen vuotta sitten sellasen sydämen, jolla oli siivet ja sydämessä oli minun etunimen ekakirjain :)
ei kaikki liikkeet tee ainakaa meil lahes.mikä toisaalt on fixuu ,mut ootko aattellu et jos tatuoisit sen sydämen sisälle jonku sanan joka muistuttaa tästä ihmisest,tai sit jollain muulla kielellä niin että vaan sinä ja hän teitäisitte ketä se tarkottaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944