Oliks toi äskönen yhden tyypin järjestämä draama nyt esimerkki naisten selkäänpuukotuksesta? Mun mielestä se sopis siihen logiikkaan. En haluis olla nainen.
Selkäänpuukotus
16
1033
Vastaukset
- Mieskoski
Me akat ja kakat puukotetaan toisiamme selkään ja ja peppuun. Jame ja me olemme kateellisia toisillemme huh huh huh!!!
- totuuden puhuja
mieskoski vs relax.
- rapiskarpalo
siinä edes puukkoja viel näkynytkään. :D
- rapiskarpalo
relaxed_eyes kirjoitti:
Oliks se vasta joku esikarsinta?
mikä karsinta? Mullikka vaiko lehmä karsinta???
Siis enhän minäkään kaikkien ulkonäköön ja muuhun ole ihastunut ja tyyppi puhui asiaa. Samaa mieltähän mä oon tosta kuvastani. Eikä ole mun vika jos tyyppi ryhtyy kuvittelemaan kirjoituksestani ihan muuta mitä sillä tarkoitin ja varsinkin kun unohtaa mitä itse ensin tokassu. :DD - totuuden puhuja
rapiskarpalo kirjoitti:
Siis enhän minäkään kaikkien ulkonäköön ja muuhun ole ihastunut ja tyyppi puhui asiaa. Samaa mieltähän mä oon tosta kuvastani. Eikä ole mun vika jos tyyppi ryhtyy kuvittelemaan kirjoituksestani ihan muuta mitä sillä tarkoitin ja varsinkin kun unohtaa mitä itse ensin tokassu. :DDsinähän olet naapurin tyttö. Jokatoisen miehen unelma.
- -pelimies20cm-
rapiskarpalo kirjoitti:
Siis enhän minäkään kaikkien ulkonäköön ja muuhun ole ihastunut ja tyyppi puhui asiaa. Samaa mieltähän mä oon tosta kuvastani. Eikä ole mun vika jos tyyppi ryhtyy kuvittelemaan kirjoituksestani ihan muuta mitä sillä tarkoitin ja varsinkin kun unohtaa mitä itse ensin tokassu. :DDÄlä ota henkilökohtaisesti kaikkea mitä kirjoitin, ehkä kärjistin hieman tarkoituksellisesti asioita. Maalasin mustavalkoiseksi.
Nättityttö olet, muutkin on.
Kunhan hieman "herättelin" teitä.
Pelailemisiin. - rapiskarpalo
totuuden puhuja kirjoitti:
sinähän olet naapurin tyttö. Jokatoisen miehen unelma.
on jonkun naapuri, kuten jokainen poikakin ;DD
http://www.youtube.com/watch?v=jmyTHkfrpPU - rapiskarpalo
-pelimies20cm- kirjoitti:
Älä ota henkilökohtaisesti kaikkea mitä kirjoitin, ehkä kärjistin hieman tarkoituksellisesti asioita. Maalasin mustavalkoiseksi.
Nättityttö olet, muutkin on.
Kunhan hieman "herättelin" teitä.
Pelailemisiin.kuinka voi henkilökohtaisesti ottaa tuntemattomien juttuja??? :DD
Onnea valitsemallesi tielle.
http://www.youtube.com/watch?v=_a7G-nDpsx8 - rapiskarpalo
rapiskarpalo kirjoitti:
kuinka voi henkilökohtaisesti ottaa tuntemattomien juttuja??? :DD
Onnea valitsemallesi tielle.
http://www.youtube.com/watch?v=_a7G-nDpsx8tulee 20centtinen pelimies tarvii ja paljon.
http://www.youtube.com/watch?v=wmq1Z8Yj_kc
;DD
- -pelimies20cm-
Se oli vain viesti että on myös ei ennalta arvattavia miehiä :) Täällä voi olla katsos ihan mitä vaan jos haluaa, samoin kuin livessäskin, mutta se vaatii tietysti "älyä"..
Mut sähän olet ennalta-arvattava. Ei vaatinut paljon älyä tietää, että tulet tähän ketjuun selittämään.
- -pelimies20cm-
relaxed_eyes kirjoitti:
Mut sähän olet ennalta-arvattava. Ei vaatinut paljon älyä tietää, että tulet tähän ketjuun selittämään.
Et ois tienny yhtään että mikä, tai kuka kävi ja pyörähti jos en olis sitä nyt näin kertonut :))
-pelimies20cm- kirjoitti:
Et ois tienny yhtään että mikä, tai kuka kävi ja pyörähti jos en olis sitä nyt näin kertonut :))
Ei mun tarvii sitä tietää. Mä en tee sillä tiedolla mitään. Ei toi kuitenkaan mikään ylpeilyn aihe mulle ainakaan olis.
Luuletsä, ettei nää naiset tääl muka olis elämää nähneitä, joita pitää herätellä näkemään jotain.
Ei pisteitä. Olit mies tai nainen. Satunnainen tai vakkari.
ja missä ne puukot heiluu,just yritin tuossa kurkkia?
Mä olen onneks lähes täysin säästyny selkäänpuukootuksilta ja sen kerran kun mua on selkään puukotettu niin sen on tehny "mies".- niin?
prööööt!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483