Selkäänpuukotus

Oliks toi äskönen yhden tyypin järjestämä draama nyt esimerkki naisten selkäänpuukotuksesta? Mun mielestä se sopis siihen logiikkaan. En haluis olla nainen.

16

1035

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieskoski

Me akat ja kakat puukotetaan toisiamme selkään ja ja peppuun. Jame ja me olemme kateellisia toisillemme huh huh huh!!!

• totuuden puhuja

mieskoski vs relax.

• rapiskarpalo

siinä edes puukkoja viel näkynytkään. :D

• Oliks se vasta joku esikarsinta?

• rapiskarpalo
        relaxed_eyes kirjoitti:

Oliks se vasta joku esikarsinta?

mikä karsinta? Mullikka vaiko lehmä karsinta???

Siis enhän minäkään kaikkien ulkonäköön ja muuhun ole ihastunut ja tyyppi puhui asiaa. Samaa mieltähän mä oon tosta kuvastani. Eikä ole mun vika jos tyyppi ryhtyy kuvittelemaan kirjoituksestani ihan muuta mitä sillä tarkoitin ja varsinkin kun unohtaa mitä itse ensin tokassu. :DD

• totuuden puhuja
        rapiskarpalo kirjoitti:

Siis enhän minäkään kaikkien ulkonäköön ja muuhun ole ihastunut ja tyyppi puhui asiaa. Samaa mieltähän mä oon tosta kuvastani. Eikä ole mun vika jos tyyppi ryhtyy kuvittelemaan kirjoituksestani ihan muuta mitä sillä tarkoitin ja varsinkin kun unohtaa mitä itse ensin tokassu. :DD

sinähän olet naapurin tyttö. Jokatoisen miehen unelma.

• -pelimies20cm-
        rapiskarpalo kirjoitti:

Älä ota henkilökohtaisesti kaikkea mitä kirjoitin, ehkä kärjistin hieman tarkoituksellisesti asioita. Maalasin mustavalkoiseksi.
        Nättityttö olet, muutkin on.
        Kunhan hieman "herättelin" teitä.

Pelailemisiin.

• rapiskarpalo

• rapiskarpalo
        -pelimies20cm- kirjoitti:

Älä ota henkilökohtaisesti kaikkea mitä kirjoitin, ehkä kärjistin hieman tarkoituksellisesti asioita. Maalasin mustavalkoiseksi.
        Nättityttö olet, muutkin on.
        Kunhan hieman "herättelin" teitä.

Pelailemisiin.

kuinka voi henkilökohtaisesti ottaa tuntemattomien juttuja??? :DD

Onnea valitsemallesi tielle.

http://www.youtube.com/watch?v=_a7G-nDpsx8

• rapiskarpalo

• -pelimies20cm-

Se oli vain viesti että on myös ei ennalta arvattavia miehiä :) Täällä voi olla katsos ihan mitä vaan jos haluaa, samoin kuin livessäskin, mutta se vaatii tietysti "älyä"..

• Mut sähän olet ennalta-arvattava. Ei vaatinut paljon älyä tietää, että tulet tähän ketjuun selittämään.

• -pelimies20cm-
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mut sähän olet ennalta-arvattava. Ei vaatinut paljon älyä tietää, että tulet tähän ketjuun selittämään.

Et ois tienny yhtään että mikä, tai kuka kävi ja pyörähti jos en olis sitä nyt näin kertonut :))

• -pelimies20cm- kirjoitti:

Et ois tienny yhtään että mikä, tai kuka kävi ja pyörähti jos en olis sitä nyt näin kertonut :))

Ei mun tarvii sitä tietää. Mä en tee sillä tiedolla mitään. Ei toi kuitenkaan mikään ylpeilyn aihe mulle ainakaan olis.

Luuletsä, ettei nää naiset tääl muka olis elämää nähneitä, joita pitää herätellä näkemään jotain.

Ei pisteitä. Olit mies tai nainen. Satunnainen tai vakkari.

• ja missä ne puukot heiluu,just yritin tuossa kurkkia?

Mä olen onneks lähes täysin säästyny selkäänpuukootuksilta ja sen kerran kun mua on selkään puukotettu niin sen on tehny "mies".

• niin?

prööööt!

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      1379
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      324
      1183
    3. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1003
    4. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      318
      977
    5. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      131
      810
    6. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      801
    7. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      50
      771
    8. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      194
      698
    9. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      61
      615
    10. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      40
      556
    Aihe