Selkäänpuukotus

Oliks toi äskönen yhden tyypin järjestämä draama nyt esimerkki naisten selkäänpuukotuksesta? Mun mielestä se sopis siihen logiikkaan. En haluis olla nainen.

16

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieskoski

      Me akat ja kakat puukotetaan toisiamme selkään ja ja peppuun. Jame ja me olemme kateellisia toisillemme huh huh huh!!!

      • totuuden puhuja

        mieskoski vs relax.


    • rapiskarpalo

      siinä edes puukkoja viel näkynytkään. :D

      • Oliks se vasta joku esikarsinta?


      • rapiskarpalo
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Oliks se vasta joku esikarsinta?

        mikä karsinta? Mullikka vaiko lehmä karsinta???

        Siis enhän minäkään kaikkien ulkonäköön ja muuhun ole ihastunut ja tyyppi puhui asiaa. Samaa mieltähän mä oon tosta kuvastani. Eikä ole mun vika jos tyyppi ryhtyy kuvittelemaan kirjoituksestani ihan muuta mitä sillä tarkoitin ja varsinkin kun unohtaa mitä itse ensin tokassu. :DD


      • totuuden puhuja
        rapiskarpalo kirjoitti:

        mikä karsinta? Mullikka vaiko lehmä karsinta???

        Siis enhän minäkään kaikkien ulkonäköön ja muuhun ole ihastunut ja tyyppi puhui asiaa. Samaa mieltähän mä oon tosta kuvastani. Eikä ole mun vika jos tyyppi ryhtyy kuvittelemaan kirjoituksestani ihan muuta mitä sillä tarkoitin ja varsinkin kun unohtaa mitä itse ensin tokassu. :DD

        sinähän olet naapurin tyttö. Jokatoisen miehen unelma.


      • -pelimies20cm-
        rapiskarpalo kirjoitti:

        mikä karsinta? Mullikka vaiko lehmä karsinta???

        Siis enhän minäkään kaikkien ulkonäköön ja muuhun ole ihastunut ja tyyppi puhui asiaa. Samaa mieltähän mä oon tosta kuvastani. Eikä ole mun vika jos tyyppi ryhtyy kuvittelemaan kirjoituksestani ihan muuta mitä sillä tarkoitin ja varsinkin kun unohtaa mitä itse ensin tokassu. :DD

        Älä ota henkilökohtaisesti kaikkea mitä kirjoitin, ehkä kärjistin hieman tarkoituksellisesti asioita. Maalasin mustavalkoiseksi.
        Nättityttö olet, muutkin on.
        Kunhan hieman "herättelin" teitä.


        Pelailemisiin.


      • rapiskarpalo

      • rapiskarpalo
        -pelimies20cm- kirjoitti:

        Älä ota henkilökohtaisesti kaikkea mitä kirjoitin, ehkä kärjistin hieman tarkoituksellisesti asioita. Maalasin mustavalkoiseksi.
        Nättityttö olet, muutkin on.
        Kunhan hieman "herättelin" teitä.


        Pelailemisiin.

        kuinka voi henkilökohtaisesti ottaa tuntemattomien juttuja??? :DD

        Onnea valitsemallesi tielle.

        http://www.youtube.com/watch?v=_a7G-nDpsx8


      • rapiskarpalo

    • -pelimies20cm-

      Se oli vain viesti että on myös ei ennalta arvattavia miehiä :) Täällä voi olla katsos ihan mitä vaan jos haluaa, samoin kuin livessäskin, mutta se vaatii tietysti "älyä"..

      • Mut sähän olet ennalta-arvattava. Ei vaatinut paljon älyä tietää, että tulet tähän ketjuun selittämään.


      • -pelimies20cm-
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Mut sähän olet ennalta-arvattava. Ei vaatinut paljon älyä tietää, että tulet tähän ketjuun selittämään.

        Et ois tienny yhtään että mikä, tai kuka kävi ja pyörähti jos en olis sitä nyt näin kertonut :))


      • -pelimies20cm- kirjoitti:

        Et ois tienny yhtään että mikä, tai kuka kävi ja pyörähti jos en olis sitä nyt näin kertonut :))

        Ei mun tarvii sitä tietää. Mä en tee sillä tiedolla mitään. Ei toi kuitenkaan mikään ylpeilyn aihe mulle ainakaan olis.

        Luuletsä, ettei nää naiset tääl muka olis elämää nähneitä, joita pitää herätellä näkemään jotain.

        Ei pisteitä. Olit mies tai nainen. Satunnainen tai vakkari.


    • ja missä ne puukot heiluu,just yritin tuossa kurkkia?

      Mä olen onneks lähes täysin säästyny selkäänpuukootuksilta ja sen kerran kun mua on selkään puukotettu niin sen on tehny "mies".

    • niin?

      prööööt!

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe