Vinkkejä pliis!

Walker

Tapasin viehkeän naisen. "Ongelma" vain on se, että hän on minua paljon nuorempi, ehkä noin 20 vuotta. Meillä synkkasi jutut hyvin ja on pidetty yhteyttä sen jälkeenkin. Hän on näyttänyt vihreää valoa uudelle tapaamiselle sekä yhteisille päivän reissuillekin. Mutta miten edetä? Pistänkö kaikki tai ei mitään kortin pöytään ja etenen rohkeasti sillä riskillä, että homma menee puihin kokonaan?

3

696

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ile

Itseasiassa sun pitää vaa maleksia sen kanssa pari vuotta, et näät, onko teistä todella mihinkään.

• 30 / 50

Älä jätä yhden kortin varaan elämääsi. Itselläni on suhde 30 v naiseen ja olen itse 50 v. Suhde toimii ihan hyvin, mutta en pidä suhdetta ikuisena. Ajattelen näin: kun olen 60 hän on 40 ja kun olen 70 hän on 50 jne. Vaikka tällä hetkellä niin fyysisesti, kuin henkisesti tulemme hyvin toimeen, tilanne varmasti muuttuu. Lapsia emme ole koskaan ajatelleet hankkivamme, koska kummallakaan ei ole siihen mitään tarvetta. Jos hänelle tulee sellainen tarve, niin tilanne on todella hankala, koska itse en enää lapsia hanki.
      Suhteemme on enemmänkin ystävyyssuhde, kuin seurustelu- tai parisuhde, mutta olemme paljon yhdessä ja teemme yhteisiä reissuja ja asumme välillä toistemme luona. Itse ajattelen, että päivä kerrallaan ja katsotaan mitä tästä tulee. Mihinkään en pyri, mutta yhdessä on ihan hyvä olla. Oman asuntoni olen päättänyt pitää kaikissa tilanteissa.
      Tosiasia on joka tapauksessa se, että todellisuudessa 20 vuotta vaikuttaa ajatusmaailmaan ja moneen muuhunkin asiaan. Arvomaailma on nykynuorilla erilainen, kuin itsellä oli 20 vuotta sitten. Elämme varmaan sellaista avointa suhdetta, jossa molemmat voivat tehdä mitä haluavat, koska kumpikaan ei koskaan kysele mitä on tullut tehdyksi tai missä on ollut.
      Realismi täytyy säilyttää, vaikka seurustelee itseään nuoremman kanssa. Nuori nainen on ihan mukava, mutta en usko kuitenkaan ikuiseen rakkauteen edes nuoremman naisen kanssa. Elämä on varmaan kouluttanut. Ei kannata nauttia asiasta, jos se perustuu vain oman itsetunnon kohottamiseen. Ystävyyden tai rakkauden pitää olla aitoa ja kohdistua ihmiseen, eikä hänen ikäänsä.
      Selvää neuvoa en osaa antaa, mutta älä ainakaan aloita seurustelua sen takia, että hän on NUOREMPI ja harkitse kaikkia niitä ongelmia, joita voi seurustelusta seurata, koska niitä varmasti seuraa.
      Oma suhteeni on kestänyt jo 4 vuotta ja loppua ei ole ollut näkyvissä, mutta kuitenkin haluan olla itselleni rehellinen samoin kuin kumppanilleni. Olemme yhdessä niin kauan, kuin se molemmista tuntuu hyvältä. Tuo lapsiasia on tietenkin ongelma, koska itselläni on lapsia ja hänellä ei ole. Hän on sanonut, että ei koskaan haluakaan lasta, mutta se biolooginen kello voi kuitenkin jossakin kohtaa alkaa tikittää ja silloin tulee valinnan paikka. Tosin nykyään ei ole enää harvinaista, että nainen valitsee lapsettomuuden, mutta…
      No sen verran neuvon, kun kysyt, että jos hän näyttää ”vireää”, niin mikä ettet ryhtyisi aktiiviseksi. Pidä jalat kuitenkin maassa ja mieti oletko ihastunut häneen vai siihen, että hän on niin paljon nuorempi. Jälkimäisessä tapauksessa petät vain itseäsi ja ehkä hyvää ystävääsi.

• Justiina

lähes puolet avioliitoistakin päättyy eroon vaikka ikäeroa ei olisikaan juuri mitään. Elämä on kokemuksia varten. Mikään ei ole ikuista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3978
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2871
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2292
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1301
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      889
    6. 131
      865
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      824
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe