Onko kokemuksia kyseisistä "aidoista" palloista? Tekeekö mitään, onko riittävän nopeita entä kestävyys. Hinnalla ei ole ainakaan pilattuja.
Bilteman
4
4935
Vastaukset
- ei kestä
Osta punaisia tai sinisiä (nopeita,puolinopeita) wilsonin muovi/korkkipalloja. Kestävät ja lähtevät harratetasolla ihan hyvin. Näitä yleensä käytetään.
Aidot hanhensulkapallot eivät kestä kuin yhden pelin tai kaksi. - sulkishemmo
Nuo bilteman aitosulat on suoraansanoen sontaa. Noita taidetaan käyttää ainostaan ns. heittoharjoituksissa joissa sulan kestävyydellä ja lentoradalla ei le niinpaljon väliä, kunhan sulka lentää heitettäessä oikeassa asennossa (noin suurinpiirtein)
Noissa ei ole edes korkki päätä vaan jotain ihmeen vaahtomuovia joka uppoaa kivasti jänteisiin. Toisin sanoen "korkkiin" jää painaumat mailan jänteistä ei hyvä. Itse olen tilannut sulat aina netistä Merkkejä joita uskallan suositella tällähetkellä on Victor, RSL ja Inflight. paran hintalaatu suhde on Inflight sulissa.
Sinäänsä Nuo bilteman sulistuotteet on ihan merkkikamaa, en ole tutkaillut viime aikoina mutta viime vuonna Biltema möi Kasonin tuotteita. Kason on muunmuassa Kiinan juniori maajoukkueen pääsponsori. Sinäänsä paska juttu että Biltema on hieman pilannut Kasonin maineen suomessa. - jydj
hyviä on, ainakin lähtee kovempaa kuin "muovisulat". Osta pienempi paketti, jos haluat kokeilla. Minä ainakin suosittelen.
- italfin
kysy minulle pallot, grippia ja overgrippia, HALVALLA ja hyviä!
stefano-61@hotmail.it
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16010604
Lauri Tähkä raiskasi naisen
Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k2064475KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"
Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt333485Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti
Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.462472Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?
Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?741503Jos merkitsen sulle jotain
Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman69961Leikki-ikäinen lapsi kuollut Joensuussa
kirjoitti Iltalehti verkkosivuilla, että syyllinen on toinen vanhempi ja huoltaja. Karmeaa. Pitäisi sosiaalityöntekijöid6877Porkka jaksaa jatkaa pridekeskustelujaan somessa
Kyllä vetää tiukille pridepuheen pitämisen jälkeenkin. Kuinka ihminen voikaan olla noin huomion hakuinen? Somekanavilla117788Tekisi mieli muuttaa
Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.133784En unohda sinua koskaan
Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht44776