Onko kokemuksia kyseisistä "aidoista" palloista? Tekeekö mitään, onko riittävän nopeita entä kestävyys. Hinnalla ei ole ainakaan pilattuja.
Bilteman
4
5812
Vastaukset
- ei kestä
Osta punaisia tai sinisiä (nopeita,puolinopeita) wilsonin muovi/korkkipalloja. Kestävät ja lähtevät harratetasolla ihan hyvin. Näitä yleensä käytetään.
Aidot hanhensulkapallot eivät kestä kuin yhden pelin tai kaksi. - sulkishemmo
Nuo bilteman aitosulat on suoraansanoen sontaa. Noita taidetaan käyttää ainostaan ns. heittoharjoituksissa joissa sulan kestävyydellä ja lentoradalla ei le niinpaljon väliä, kunhan sulka lentää heitettäessä oikeassa asennossa (noin suurinpiirtein)
Noissa ei ole edes korkki päätä vaan jotain ihmeen vaahtomuovia joka uppoaa kivasti jänteisiin. Toisin sanoen "korkkiin" jää painaumat mailan jänteistä ei hyvä. Itse olen tilannut sulat aina netistä Merkkejä joita uskallan suositella tällähetkellä on Victor, RSL ja Inflight. paran hintalaatu suhde on Inflight sulissa.
Sinäänsä Nuo bilteman sulistuotteet on ihan merkkikamaa, en ole tutkaillut viime aikoina mutta viime vuonna Biltema möi Kasonin tuotteita. Kason on muunmuassa Kiinan juniori maajoukkueen pääsponsori. Sinäänsä paska juttu että Biltema on hieman pilannut Kasonin maineen suomessa. - jydj
hyviä on, ainakin lähtee kovempaa kuin "muovisulat". Osta pienempi paketti, jos haluat kokeilla. Minä ainakin suosittelen.
- italfin
kysy minulle pallot, grippia ja overgrippia, HALVALLA ja hyviä!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen926330Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3175681Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk583447Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123295Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062759Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t101730Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211710Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1871192- 921135