Onko kokemuksia kyseisistä "aidoista" palloista? Tekeekö mitään, onko riittävän nopeita entä kestävyys. Hinnalla ei ole ainakaan pilattuja.
Bilteman
4
5892
Vastaukset
- ei kestä
Osta punaisia tai sinisiä (nopeita,puolinopeita) wilsonin muovi/korkkipalloja. Kestävät ja lähtevät harratetasolla ihan hyvin. Näitä yleensä käytetään.
Aidot hanhensulkapallot eivät kestä kuin yhden pelin tai kaksi. - sulkishemmo
Nuo bilteman aitosulat on suoraansanoen sontaa. Noita taidetaan käyttää ainostaan ns. heittoharjoituksissa joissa sulan kestävyydellä ja lentoradalla ei le niinpaljon väliä, kunhan sulka lentää heitettäessä oikeassa asennossa (noin suurinpiirtein)
Noissa ei ole edes korkki päätä vaan jotain ihmeen vaahtomuovia joka uppoaa kivasti jänteisiin. Toisin sanoen "korkkiin" jää painaumat mailan jänteistä ei hyvä. Itse olen tilannut sulat aina netistä Merkkejä joita uskallan suositella tällähetkellä on Victor, RSL ja Inflight. paran hintalaatu suhde on Inflight sulissa.
Sinäänsä Nuo bilteman sulistuotteet on ihan merkkikamaa, en ole tutkaillut viime aikoina mutta viime vuonna Biltema möi Kasonin tuotteita. Kason on muunmuassa Kiinan juniori maajoukkueen pääsponsori. Sinäänsä paska juttu että Biltema on hieman pilannut Kasonin maineen suomessa. - jydj
hyviä on, ainakin lähtee kovempaa kuin "muovisulat". Osta pienempi paketti, jos haluat kokeilla. Minä ainakin suosittelen.
- italfin
kysy minulle pallot, grippia ja overgrippia, HALVALLA ja hyviä!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1364726Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2504361Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat273930Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,73744Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1813429Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis783143Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos813069Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2222725Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1342700- 522391