Onko kokemuksia kyseisistä "aidoista" palloista? Tekeekö mitään, onko riittävän nopeita entä kestävyys. Hinnalla ei ole ainakaan pilattuja.
Bilteman
4
5958
Vastaukset
- ei kestä
Osta punaisia tai sinisiä (nopeita,puolinopeita) wilsonin muovi/korkkipalloja. Kestävät ja lähtevät harratetasolla ihan hyvin. Näitä yleensä käytetään.
Aidot hanhensulkapallot eivät kestä kuin yhden pelin tai kaksi. - sulkishemmo
Nuo bilteman aitosulat on suoraansanoen sontaa. Noita taidetaan käyttää ainostaan ns. heittoharjoituksissa joissa sulan kestävyydellä ja lentoradalla ei le niinpaljon väliä, kunhan sulka lentää heitettäessä oikeassa asennossa (noin suurinpiirtein)
Noissa ei ole edes korkki päätä vaan jotain ihmeen vaahtomuovia joka uppoaa kivasti jänteisiin. Toisin sanoen "korkkiin" jää painaumat mailan jänteistä ei hyvä. Itse olen tilannut sulat aina netistä Merkkejä joita uskallan suositella tällähetkellä on Victor, RSL ja Inflight. paran hintalaatu suhde on Inflight sulissa.
Sinäänsä Nuo bilteman sulistuotteet on ihan merkkikamaa, en ole tutkaillut viime aikoina mutta viime vuonna Biltema möi Kasonin tuotteita. Kason on muunmuassa Kiinan juniori maajoukkueen pääsponsori. Sinäänsä paska juttu että Biltema on hieman pilannut Kasonin maineen suomessa. - jydj
hyviä on, ainakin lähtee kovempaa kuin "muovisulat". Osta pienempi paketti, jos haluat kokeilla. Minä ainakin suosittelen.
- italfin
kysy minulle pallot, grippia ja overgrippia, HALVALLA ja hyviä!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122256- 1081108
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,261096Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5954Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101865- 86855
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573