Onko kokemuksia kyseisistä "aidoista" palloista? Tekeekö mitään, onko riittävän nopeita entä kestävyys. Hinnalla ei ole ainakaan pilattuja.
Bilteman
4
5843
Vastaukset
- ei kestä
Osta punaisia tai sinisiä (nopeita,puolinopeita) wilsonin muovi/korkkipalloja. Kestävät ja lähtevät harratetasolla ihan hyvin. Näitä yleensä käytetään.
Aidot hanhensulkapallot eivät kestä kuin yhden pelin tai kaksi. - sulkishemmo
Nuo bilteman aitosulat on suoraansanoen sontaa. Noita taidetaan käyttää ainostaan ns. heittoharjoituksissa joissa sulan kestävyydellä ja lentoradalla ei le niinpaljon väliä, kunhan sulka lentää heitettäessä oikeassa asennossa (noin suurinpiirtein)
Noissa ei ole edes korkki päätä vaan jotain ihmeen vaahtomuovia joka uppoaa kivasti jänteisiin. Toisin sanoen "korkkiin" jää painaumat mailan jänteistä ei hyvä. Itse olen tilannut sulat aina netistä Merkkejä joita uskallan suositella tällähetkellä on Victor, RSL ja Inflight. paran hintalaatu suhde on Inflight sulissa.
Sinäänsä Nuo bilteman sulistuotteet on ihan merkkikamaa, en ole tutkaillut viime aikoina mutta viime vuonna Biltema möi Kasonin tuotteita. Kason on muunmuassa Kiinan juniori maajoukkueen pääsponsori. Sinäänsä paska juttu että Biltema on hieman pilannut Kasonin maineen suomessa. - jydj
hyviä on, ainakin lähtee kovempaa kuin "muovisulat". Osta pienempi paketti, jos haluat kokeilla. Minä ainakin suosittelen.
- italfin
kysy minulle pallot, grippia ja overgrippia, HALVALLA ja hyviä!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7110043Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan99667- 464093
- 243802
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353616Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h553507No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413373Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73275- 533053
- 422775