rusalkaa sanoi hienosti

Pakko tehdä tästä alotus. Lukekaa ja ymmärtäkää.

>***Usein kehujan tarkoitus on saada muilta vastakehuja. Pelkkää kaupankäyntiä siis.***

Ihan potaskaa väittää tuollaista. Kirjoittaja paljastaa itseään. Miten voi olla noin kielteinen kuva ihmisten välisestä kanssakäymisestä...syvä epäluottamus. Tunnetko samoin ihan oikeita ihmisiä kohtaan livessä? Selitätkö muitten käyttäytymistä yhtä tuulesta temmatuilla teeseillä? Luulen, että sinun kokemuksesi perustuu johonkin kekskenkasvuiseen...

Silloin, kun rakentaa jotain feikkipersoonaa, ei voi koskaan todella tuntea, miltä toisen vastakaiku/palaute tuntuu...koska kaikki alkaa valheesta....siitä rakennetusta persoonasta.

Jos liikut täällä suojamaski päällä ja pelkäät koko ajan toisia, tämä heijastuu kaikkeen...et voi aidosti kohdata ketään. Et edes palstalla, et edes kirjotuksissasi.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000033885416

19

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Mä vaan kehotin lukemaan ja ymmärtämään rusalkan kommentin. Ei liity minuun, enkä aio myöskään omista vanhoista kommenteistani tässä kohtaa keskustella. Sä et tainnu ymmärtää rusalkan teksiä.

• rusalkaa

tämän.

Voipi olla, että mulla käy näin. Kukaan ei huomaakaan mitään.

• kommentin ja lukiessa mielessäni nyökyttelin,että just noinhan se on. Mä en ole koskaan ymmärtäny mitä jotkut saa irti siitä kun vetää täällä jotain roolia mitä todellisuudessa ei ole mutta ei siihen oikein mitään vastausta ole edes täällä keskusteluissa saanu.

Sekin mua ihmetyttää kun täälläkin jaksetaan toitottaa sitä kuinka kunnioitettavaa on sanoa mielipiteensä suoraan. Miks tää kehotus koskee vaan negatiivisia mielipiteitä, jos jostakin sanoo jotain pahaa niin sitä vaan "on rehellinen" ja "puhuu suoraan" mutta jos onkin positiivista sanottavaa niin ei muuta kuin "nuoleskele kieli ruskeena jotta olis toisten suosiossa". Hmph.

"Jos liikut täällä suojamaski päällä ja pelkäät koko ajan toisia, tämä heijastuu kaikkeen...et voi aidosti kohdata ketään. Et edes palstalla, et edes kirjotuksissasi."

Näinpä. Ja monet tekee tätä samaa "oikeassa elämässäkin", rakentaa sen suojamuurin ja on olevinaan jotain mitä ei ole. Sillon sitä yhteyttä ei saa kehenkään millään muotoa ja olo varmasti on kovin yksinäinen. Kyllä mä ainakin aidosti ja vilpittömästi täällä kirjoittelevana koen tietyllä tapaa yhteyttä tiettyihin persooniin jopa täällä. Harmi on se,että en tiedä onko yhteys oikean ihmisen vai roolihenkilön välillä, mutta samapa tuo.

• nklvrne

"Harmi on se,että en tiedä onko yhteys oikean ihmisen vai roolihenkilön välillä, mutta samapa tuo."

Eli siis:

"et voi aidosti kohdata ketään. Et edes palstalla, et edes kirjotuksissasi"

Ja edelleen:

"liikut täällä suojamaski päällä ja pelkäät koko ajan toisia, tämä heijastuu kaikkeen..."

• sä haluat tietää miksi mä osaan sua 'lukea', ni laita mulle meili, mä kerron sen. Täällä en sitä kerro.

• nklvrne kirjoitti:

"Harmi on se,että en tiedä onko yhteys oikean ihmisen vai roolihenkilön välillä, mutta samapa tuo."

Eli siis:

"et voi aidosti kohdata ketään. Et edes palstalla, et edes kirjotuksissasi"

Ja edelleen:

"liikut täällä suojamaski päällä ja pelkäät koko ajan toisia, tämä heijastuu kaikkeen..."

"Silloin, kun rakentaa jotain feikkipersoonaa, ei voi koskaan todella tuntea, miltä toisen vastakaiku/palaute tuntuu...koska kaikki alkaa valheesta....siitä rakennetusta persoonasta."

Niin.."silloin kun". Kaikki ei tee niin. Silloin kun ei tee niin palautetta osataan oikeista asioista antaa ja se myös tulee perille.

• relaxed_eyes kirjoitti:

sä haluat tietää miksi mä osaan sua 'lukea', ni laita mulle meili, mä kerron sen. Täällä en sitä kerro.

susta tehdään kohta kaiken muun lisäks sellanen limainen setämies jolla on kieroja haluja raskaana oleviin nuoriin,varattuihin ja älyvapaisiin naisiin ;D

Mä pistän postilaatikon kolajaan.

• cewcew
        NtiBebs kirjoitti:

susta tehdään kohta kaiken muun lisäks sellanen limainen setämies jolla on kieroja haluja raskaana oleviin nuoriin,varattuihin ja älyvapaisiin naisiin ;D

Mä pistän postilaatikon kolajaan.

sillä taitaa olla haku päällä... Oisko kevät syynä tms.

• cewcew kirjoitti:

sillä taitaa olla haku päällä... Oisko kevät syynä tms.

että aina lauantaisaunan jälkeen laitan jalat taskuun ja pyörin tuohon läheiselle hotellille klo 21.07, huone 65 ja salaisella tunnussanalla pääsen sisään. Kuumaa huumaa tiedossa siis.

• -----------
        NtiBebs kirjoitti:

että aina lauantaisaunan jälkeen laitan jalat taskuun ja pyörin tuohon läheiselle hotellille klo 21.07, huone 65 ja salaisella tunnussanalla pääsen sisään. Kuumaa huumaa tiedossa siis.

"Rehellinen vastaus.
        Kirjoittanut: relaxed_eyes 1.1.2008 klo 23.00

Pääsääntöisesti olen ollut tyhjäpäiden kanssa. Ihan paria poikkeusta lukuunottamatta.

Ja emmä tiedä. Tyhjäpään kanssa elämä aika kevyttä."

• ----------- kirjoitti:

"Rehellinen vastaus.

Pääsääntöisesti olen ollut tyhjäpäiden kanssa. Ihan paria poikkeusta lukuunottamatta.

maan perii. Mä olen tyhjäpäisyydestäni tienny aina (tyhjäpäänä eläminen on myös aika kevyttä), siitä taas kuinka se liittyy Re:n suhteisiin mulla ei ole mitään käsitystä.

Auta nyt Re vähän, täällä on heti kimpussa joukko mustasukkaisia naisia :D

• ----------- kirjoitti:

"Rehellinen vastaus.

et siis tajunnut sanaa 'tyhjäpää', niinkö? Tuossa yhteydessä se oli positiivinen ilmaisu.

• NtiBebs kirjoitti:

maan perii. Mä olen tyhjäpäisyydestäni tienny aina (tyhjäpäänä eläminen on myös aika kevyttä), siitä taas kuinka se liittyy Re:n suhteisiin mulla ei ole mitään käsitystä.

Auta nyt Re vähän, täällä on heti kimpussa joukko mustasukkaisia naisia :D

mä en usein tääl keneltäkään meiliä vonkaa ja sitte vielä vonkaan just tollaselta pennulta, joka on vielä raskaana ja suhteessa.

Ei helevetti. ;D

• relaxed_eyes kirjoitti:

mä en usein tääl keneltäkään meiliä vonkaa ja sitte vielä vonkaan just tollaselta pennulta, joka on vielä raskaana ja suhteessa.

Ei helevetti. ;D

kyllä siinä on daameilla pureskeltavaa, en mä sitä ihmettele ;)

Pitää hakea se kypärä ja paistinpannu agressiivisempien tapausten varalle..

• liikuttunut :
        ----------- kirjoitti:

"Rehellinen vastaus.

totuuden myöntämisestä palstalla

"I'm deeply touched"

• rusalkaa

Miks yhdellä kirjoituksella oli yhtäkkiä yli kolmekymmentä lukijaa! Mitäs, mitäs...

Tää kommentti oikeastaa juontaa juurensa ihan oikeaan elämään...

Kiitos kaikille palautteesta...edeleenkin lukijalla on vastuu siitä, mitä ymmärtää lukemastaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      185
      1559
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      204
      1481
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      44
      1144
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      44
      846
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      720
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      711
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      710
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      691
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      646
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe