Joo, en tiedä kuuluuko tämä tänne alueelle, mutta enpä tiedä minnekä muuallekaan.
Eli ongelmana on se että naiseni ei harrasta mitään tällä hetkellä ajan puutteen ja elämän tilanteen vuoksi, mutta hän ei meinaa hyväksyä sitä, että minä harrastan.
Mulla on omia harrastuksia aika paljon, valmentamista, soittamista ja salilla käyntiä. Mutta vapaa-iltojakin on ja viikonloppuisin harvoin on mitään.
Kuitenkin kun sanon illalla lähteväni jonnekin harratukseeni, niin hän kommentoi ekana onko sun pakko! Tuntuu, että hän syyllistää mut välillä siitä, että yritän olla aktiivinen ja harrastaa, mutta hän haluaisi pitää mut kotona!
Onko muita kohtalotovereita tällä saralla ja kuinka ootte ratkaisseet ongelmanne? Ollaan keskuteltu asiasta, mutta ei meinaa tulla siitäkään oikein mitään.
Naiseni haluaa pitää minut poissa harrastuksistani
6
720
Vastaukset
- Kaisa
Jos vaimosi on liian kiireinen harrastamaan mitään, niin miten hänellä on aikaa istua kotona vahtimassa sinun menemisiäsi? Tarkoitan, että eikö hänkin sitten tee iltaisin niitä asioita, jotka hänet pitävät niin kiireisenä? Ja jos tekee, niin mitä hyötyä sinun kotonaolostasi silloin olisi hänelle?
- uhuhsob
Pidä harrastuksesi. Minä lopetin urheilemisen naiseni takia ja lihosin viidessä vuodessa 40 kiloa. Nyt kaduttaa kun pelkkä rappusien nousu hengästyttää.
T: 7 kiloa tänä kesänä laihtunut - N23
Oletko ajatellut, että voisit mahdolllisesti järjestää arkena vaikkapa yhden vapaaillan, jolloin viettäisit aikaa kumppanisi kanssa? Hän varmasti ilahtuisi.
- Harrastaja
Kuten jo mainitsin, vapaailtoja on ja varmasti myös yhteistä aikaa, mutta tuntuu, että pitäisi olla joka ilta kotona eikä lähteä yhtään minnekään. Olen yrittänyt sopia harrastuksiani samalle illalle, että saisin järjestettyä näitä vapaailtoja ja päiviä.
Naisellani on iltaisin vain väsy työstä, että hän on sen takia kotona ja valittaa koko ajan ettei jaksa iltaisin lähteä minnekään. Olen yrittänyt saada häntä mukaan kuntosalille, mutta se ei kiinnosta häntä. Kyllä joskus käydään pyöräilemässä tai kävelemässä, mutta sitäkin n. kerta/kuukausi. Olen kyllä yrittänyt patistaa häntä liikkumaan tai harrastamaan, mutta ainainen "en mä jaksa" alkaa kyllä väsyttämään. Enpä oikein tiedä enään mitä tässä pitäisi tehdä. Harrastuksistani pidän kyllä kiinni koska itse en halua kotihiireksi ja sohvaperunaksi jäädä. - Kuntoilija
Harrastaja kirjoitti:
Kuten jo mainitsin, vapaailtoja on ja varmasti myös yhteistä aikaa, mutta tuntuu, että pitäisi olla joka ilta kotona eikä lähteä yhtään minnekään. Olen yrittänyt sopia harrastuksiani samalle illalle, että saisin järjestettyä näitä vapaailtoja ja päiviä.
Naisellani on iltaisin vain väsy työstä, että hän on sen takia kotona ja valittaa koko ajan ettei jaksa iltaisin lähteä minnekään. Olen yrittänyt saada häntä mukaan kuntosalille, mutta se ei kiinnosta häntä. Kyllä joskus käydään pyöräilemässä tai kävelemässä, mutta sitäkin n. kerta/kuukausi. Olen kyllä yrittänyt patistaa häntä liikkumaan tai harrastamaan, mutta ainainen "en mä jaksa" alkaa kyllä väsyttämään. Enpä oikein tiedä enään mitä tässä pitäisi tehdä. Harrastuksistani pidän kyllä kiinni koska itse en halua kotihiireksi ja sohvaperunaksi jäädä.Kuullostaa siltä, että naisellesi tosiaan tekisi hyvää hieman nostaa kuntoaan. Kun kunto on hyvä, riittää paljon enemmän energiaa muuhunkin kuin töihin. Jospa yrittäisitte yhdessä löytää naisellesi jonkin harrastuksen, jossa hän viihtyy? Sitten kun kunto alkaa kohoamaan, ne "ei jaksa / ei kiinnosta" -kommentitkin alkavat vähenemään.
Itse olen kohottanut kuntoani alkuvuodesta asti ja tunnen olevani kuin eri mies. Energiaa riittää ja olo on paljon pirteämpi. - Tai
Kuntoilija kirjoitti:
Kuullostaa siltä, että naisellesi tosiaan tekisi hyvää hieman nostaa kuntoaan. Kun kunto on hyvä, riittää paljon enemmän energiaa muuhunkin kuin töihin. Jospa yrittäisitte yhdessä löytää naisellesi jonkin harrastuksen, jossa hän viihtyy? Sitten kun kunto alkaa kohoamaan, ne "ei jaksa / ei kiinnosta" -kommentitkin alkavat vähenemään.
Itse olen kohottanut kuntoani alkuvuodesta asti ja tunnen olevani kuin eri mies. Energiaa riittää ja olo on paljon pirteämpi.Jos työ on liian raskasta niin ainahan voi vaihtaa alaa paremmin itselle sopivaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038