Siis onko kellään kokemuksia jotka on ainakin mulle olleet tosi kauheita tähän mennessä. Oon jo lähempänä 30:tä kuin 20:tä ja olen uskomattoman kokematon seksijutuissa.
Ei muuta kun mutta nyt kun lopulta pääsee suhteeseen käsiksi niin sitten nainen tuntuu kärsivän siitä kun ei hommista tunnu tulevan mitään.
Olen yrittänyt sitten korvata sitä tyydyttämällä naista muilla konstein ja olemalla hellä jne. Hän on nuorempi mutta kokeneempi, onneksi kärsivällinen ottaen huomioon että tilanne on jatkunut jo muutaman kuukauden ajan.
Kokemattomuus esteenä ?
4
635
Vastaukset
- M35
Otapa asia puheeksi partnerisi kanssa. Jos hän on vieläpä kokeneempi, ei pitäisi olla mitään ongelmaa jutella asiasta ja tuntemuksistasi tai sitten hänellä on kyllä asenneongelma.
Reippaasti juttelemaan. Hänkin varmasti helpottuu siitä. - Harmillista
Juttuu.
- fdsafsdafdsasfad
sdfafasdfsadasfd
- terv. kaima
Tämä tulee naisnäkökulmasta.
Olette seurustelleet siis vasta vähän aikaa, joten mikään kiire ei sänkyhommiinkaan olisi. Kaikkein parasta olisi, jos antasitte ajan kulua, niin että keskinäinen luottamus kasvaisi ja molemmat osaisi olla rennommin toisen kanssa. Kokemattomuus on jännittävän suloista, ja ainutkertaista, joten älkää kiirehtikö!! Vasta ajan kanssa opitte molemmat ne pienet asiat, mistä toinen nauttii, mutta siihen tarvitaan rakkautta ja kärsivällisyyttä molemmilta osapuolilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954