TOP DANIELS ?? mistä löytyy

riikkasavo

Hei! mistähän kuopiosta tai kuopion lähistöltä voisi löytää TOP DANIELSIN korkeapohjaisia kenkiä. kuopiossa pazzosta olivat koot loppuneet :/ tai onko jossakin verkkokaupassa. saa ilmoittaa myös muita kaupunkeja mistä löytyy. tässä kuva semmoisista kengistä jotka haluaisin: http://www.aijaa.com/v.php?i=1825372.jpg

6

899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeeni

Mä en ole löytänyt noita mistään kaupoista vuoden 2001 jälkeen.Silloin oli tosi monella mutta nyt löytyy huutonetistä tai kirppiksiltä lähinnä.Omani löysin lahden kirppikseltä.Kannattaa huutonetistä käydä katsomassa hakusanoilla TD kengät tai top daniels.

• Jeenau

Yritin myös metsästää kyseisiä kenkiä monta vuotta,enkä kaupoista ole löytänyt 2001 jälkeen,noita oli silloin tosi monella.Kirppikseltä Lahdesta löysin omani,ja huuto.netissä olen pariin otteeseen nähnyt myytävänä.Hakusanoilla TD kengät pitäisi löytyä jotain.

• 483729

Eikö näitä tosiaan saa nettikupoista (olen yrittänyt kyllä etsiä)? Huutonetissä ei ainakaan tällä hetkellä ole ja kaupoista ei löydy muitakaan paksupohjaisia kenkiä.

• Tanja-Marika

Moi. Ootko jo löytänyt itsellesi kyseiset kengät? Mulla ois myytävänä käytetyt kokoa 38. En ole käyttäny kenkiä kovin paljon joten ne on ihan uudenveroiset. Vastaile jos kiinnostaa, voin laittaa sulle vaikka kuvan....

• rbk

Moi !!!

Kuinka saan sinuun yhteyden "Tanja Marika" kun olisin kiinnostunut Top Daniels merkkisistä lenkkareistasi ?

• Moi. Onko sulla vielä kyseiset kengät jäljellä?? OStan pois. LAita mailia [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      121
      1330
    2. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      113
      981
    3. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      17
      799
    4. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      294
      753
    5. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      42
      700
    6. Jos tunnistit...

Voit hyvin ottaa yhteyttä...olisi mukava jutella☺️
      Ikävä
      59
      627
    7. Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!

"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on
      Maailman menoa
      229
      555
    8. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      61
      553
    9. Väsynyt odottamiseesi, M.

Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym
      Ikävä
      38
      535
    10. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      37
      527
    Aihe