Moikka! Olen tällainen melko vähävarainen opiskelija, mutta tykkään aina silloin tällöin värjätä hiuksiani ja sen kautta saada vähän uutta ilmettä. Hiusteni luontainen väri on tuhkaan taittava tumma ruskea, ei siis yhtään punainen.
Noh, ongelma on se, että aina kun värjään hiuksiani, ne alkavat punertaa tai värjääntyvät jopa oranssiksi, vaikka hiusvärissä ei pitäisi olla edes punertavaa vivahdetta. Punainen ei sovi minulle ollenkaan, varsinkin kun poskissani on couperosaa. Mikähän mahtaisi auttaa kun en haluaisi maksaa itseäni kampaajalla kipeäksi?
Värjäys epäonnistuu
2
254
Vastaukset
- .....................
"Hiusteni luontainen väri on tuhkaan taittava tumma ruskea"
Valitettavasti kaikki tummat hiukset sisältävät punertavaa pigmenttiä vaikka sitä ei päällepäin näkisi. Ilman punaista ei olisi tummia sävyjä. Se punertavuus tuleekin esiin kun lähtee vaalentamaan tummia hiuksia ja yllättäen sieltä puskee lämmintä sävyä esiin.
Kenties väreissä jota olet käyttänyt on taittovivahteena ollut mahonki tai kupari vaikka sitä ei pakkauksen kuvasta tunnistaisi. Se värien numerointi riippuu ihan valmistajasta ja voi ehkä näyttää että värissä ei numeroinnin perusteella ole kuparia, punaista tai mahonkia niin voi silti olla että niissä on kun se riippuu todellakin siitä valmistajasta. Joissakin väreissä voi olla kylmää ja lämmintä vivahdetta.
Kylmät sävyt haalistuvat nopeammin joten alta saattaa ruveta paistamaan se lämmin vivahde jos värissä on molempia kylmää että lämmintä vivahdetta. Riippuu tietenkin hiusten kunnosta se haalistuminen. Sama juttu jos värjää punertavat hiukset kylmillä sävyillä. Jos kylmä sävy haalistuu niin punertavuus saattaa puskea esiin. Musta on tietenkin eri juttu, yleensä musta peittää hyvin ja pysyy haalistumattomana pitkään.
Kannattaisi siis varmaankin seuravaaksi valita joku tuhkasävy. Voi olla että punertavuus puskee esiin kun se sävy alkaa haalistua, mutta kannattaa kokeilla.- muttamutta
Olen katsonut valmistajien taulukot ja valinnut värit niin, ettei mikään numerosarjan osa viittaa lämpimään, mutta ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719427- 756412
- 286056
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965870Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435719Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995604- 625043
- 434727
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574066- 493695