Ovatko punttisten pilatesohjaajat miten kokeneita? Onko kokemusta? Onko tietoa, missä muualla Helsingissä vois aloittaa pilateksen? Pelkään mennä isolle tunnille jos vaikka opinkin tekemään liikkeet väärin ja vahingoitankin itseäni.
pilatestunti
2
1732
Vastaukset
- Pilates-mies
Kannattaa katsoa sen ohjaajan taustat - esim. Method Putkisto -ohjaajat on varmaan kaikki varsin päteviä.
Pilateksen nimellä saattaa tosiaan olla kaikkea jumppaajaa, joten vähän pitää tarkistaa. Katos näistä ensiapuun: www.suomenpilatesyhdistys.fi/ohjaajat.html
http://www.methodputkisto.com/fi/mppohjaajat.php
Eiköhän löydy! - kokeillut
Method Putkisto / Pilates ohjaajat löytyvät netistä yhteystietoineen. Kannattaa osallistua ensin koulutetun ohjaajan peruskurssille ne ovat todella tehokkaita ja asiantuntevia sekä turvallisia aloittelijalle hieman ehkä hintavaa mutta kannattaa..
Olen itse käynyt tunneilla nyt toista vuotta ja olen todella huomannut tehon. Esimerkki: nykyisin mietin miten kävelen jopa koiran kanssa lenkkeillessä, jalkateräni asento kävellessä on korjaantunut selkä ongelmat hävinneet ryhti parantunut ym.ym.. paljon positiivista mutta liikkeet on tehtävä täsmällisesti oikein MIKÄÄN SINNEPÄIN HUTAISTU EI TEHOA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794634
- 503852
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512591Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161735Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271607Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131521- 161394
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121339