Saan aika huonoa palkkaa työstäni(rakennusmies), useimmat kollegat saavat enemmän.
Olen ajatellut vaatia palkkaa enemmän, mutta en oikein tiedä kuinka asetella sanojani.
Tuntuu siltä, että työpaikkani olisi veitsenterällä.
Onko jotain hyviä vinkkejä kuinka pyytää palkankorotusta, ilman että puhuu itseään pussiin.
Edellisellä kerralla yritin bluffia, ja väitin että minulle on tarjottu vastaavaa työtä samalla palkalla, mikä ei ollut totuus. Toivotettiin hyvää matkaa, jos siltä tuntuu. Jouduin silloin nöyrtymään, koska bluffini ei purrut.
Esimies on vaihtunut nyt, ja haluaisin yrittää taas nostaa palkkani asialliselle tasolle.
Kuinka pyytää lisää liksaa
2
474
Vastaukset
- siitä pääsee.
Ei kun suoraan kyselemään. Voihan siinä perusteeksi mainita että saa kehnompaa palkkkaa kuin kolleegat ja että on tullut oltua hommisa jo aikansa.
Tuota noin. Tuo bluffisi on kaiketi se tavanomaisin tapa koittaa valehdella. Noihin tulee alalla kuin alalla vastaus että "ala vetää". Ei näet osoita minkäänlaista lojaalisuutta työnantajaa kohtaan. - Tiitiainenk
Menet huumorilla ja iloisin mielin juttelemaan kepeästi pomosi kanssa. Ei se ole niin vakavaa. Ainahan voi kysyä, eikä siinä ainakaan mitään häviä, päinvastoin, voi voittaa.
Kysäiset ilman kummempaa stressiä vaikka, että "Mites olis, jos tarkistettas tota mun palkkausta?" tai "Oliskohan jo aika nostaa vähä tuota palkkaa?"
Tai sitten ihan asiallisesti, menet vain tiedustelemaan, että "Olisiko mahdollista, että tätä mun palkkaani hieman nostettaisiin?"
Palkankorotuksen pyytäminen kannattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740