Kertokaas mulle hyvät

immeiset!!!

Olen saanut ex. tyttöystävältäni muutaman todella ilkeän herjaustekstarin jossa kyseinen naisen huutaa isoilla kirjaimilla että olen mukamas: MIESLUTKA!

Yleissivistyksessäni on tosi iso aukko, mikä ihme on mieslutka?

12

460

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomenkieleen.

Varmaan se huoripukkia tarkottaa.

Oliko muita vaikeita kysymyksiä?

• totuuden puhuja

jos et tiedä mikä se on, niin et ole sellainen, kaiken lisäksi olet nainen. Ainakaan sinulla ei ole munia ja minä olen jurrissa. Tyydytinkö sinut?

• Pate D.

täsmälleen samaa kuin naisestakin käytettävä lutka. Joka paikan höylä. ;D

• tarkoittaa miestä joka on todella pahasti, teoillaan tai sanoillaan, loukannut vastakkaisen sukupuolen edustajaa.

• viilisniilis

On sellainen antavainen mies. Ei paljon katsele, että ketä pistelee menemään. Tunnetaan mahdollisesti myös nimellä pilluhaukka. Että sellasta.

• -Tarkennus-

Mieslutka tarkoittaa siis normaalia miestä?

• viilisniilis
        -Tarkennus- kirjoitti:

Mieslutka tarkoittaa siis normaalia miestä?

No jos sä koet sen asian noin, niin sillälailla se varmaan on. Ei kai kaikki heteromiehetkään pelkän pillu perässä juokse. Tai vitustako minä tiedän.

• tiedät :
        viilisniilis kirjoitti:

No jos sä koet sen asian noin, niin sillälailla se varmaan on. Ei kai kaikki heteromiehetkään pelkän pillu perässä juokse. Tai vitustako minä tiedän.

jos et vitusta?

• viilisniilis
        tiedät : kirjoitti:

jos et vitusta?

Rectumista.

• ??????????????

Lutkien keksimä termi mitä levittelemällä he yrittävät lievittää omaa lutkaustaan tai jotain sinne päin...

Naisilla on ihme ominaisuus että he luulevat pystyvänsä muuttamaan todellisuutta tai jo tehtyä asiaa vain puheitaan muuttamalla tai jollain sanakikkailulla.

Mies voi olla 'mieslutka' vain jos hän ottaa kyrpää perseeseen. Näin siis jos asia olisi yhtään loogista eikä jotain puolifeministilutkien älykköilyä.

• siitä, mitä monesta naisesta sanotaan

• kejbc

Monesta naisesta sanotaan kaikenlaista, mutta ei kai yksi nimitys voi niitten kaikkien vastakohta olla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      123
      7130
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4934
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4266
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2261
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      273
      1691
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1465
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1428
    9. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1406
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1384
    Aihe