Efexor depot 300mg, Peratsin depot 8mg x 2, Temesta 1mg x 2, Seroquel 25mg ja imovane 7,5mg (tarvittaessa).
Sairastan: Sosiaalistentilanteiden pelkoa, masennusta ja ahdistusta.
Mitä lääkkeitä muut syövät jotka sairastavat samanlaisia sairauksia?
Syön näitä ja sairastan näitä:
5
620
Vastaukset
- -Neitonen-
Efexor depot 225 mg
Seroquel 100 mg
Oxepam 15 mg (tarvittaessa 1-2)
Vasta nostettiin annoksia, luultavasti lisää nostoa vielä luvassa. - waefs
Sepram 50mg ja seroquel 150mg
sepram auttaa ahdistukseen ja tuskaisuuteen ja seroquel pelkoihin, epäluuloon ja unettomuuteen.
olo on vielä kireä, levoton ja hermostunut.- xxxxxxxxxxxx
Sain eläkepäätöksen. Masennus ja yleistynyt ahdistuneisuushäiriö. Allekirjoitan.
Lääkitys: 5 mg alproxia ja tarvittaessa tenoksia 1-2 vuorokaudessa.
Lähes kaikki on kokeilut paitsi Sepram, sitä psykiatri ei halunnut kokeilla, koska annostusta kuulemma pitäisi jatkuvasti lisätä
Herra jestas, en minä tuolla benstomäärällä pärjää kuin noin klo 14.00:een, sitten ainut pakopaikka on pimennetty huone, joss makaan, en nuku.
Tenox on minulla vain vitsi. 4 kun otan saan unen 3-4 tunniksi.
Alpoilla pärjäisin paljon paremmin jos saisin enemmän, mutta kun ei. Lääkelaitoksen sivuilla lukee, että jopa 10 mg voitaisiin määrätä. Psykiatri (mielenterveystoimisto) ei lisää lääkkeen määrää, joka on minulle ainut toimiva.
Tätä on kestänyt jo monta vuotta enkä kovin kauaa enää jaksa.
- ongelmasi'
eivät ole sairauksia. Ne ovat vain ongelmia. Ne saattavat olla pahoja ongelmia mutta ne eivät ole sairauksia.
Lääketieteelle on edullista määritellä kaikki ongelmat sairauksiksi jotta ihmisille voitaisiin syöttää myrkyllisiä kemikaaleja.
Syömäsi kemikaalit aiheuttavat PSSD:n. Etsi tietoa Googlella. - merytiikeri
mietin vaan että miten kauan jo olet syönyt temestaa. Siihen kun jää helposti koukkuun. Mulle määrättiin sitä kun olin toisen psykoosikerran jälkeen sairaalassa osastolla mutta lopetin sen pian sieltä pois pääsyn jälkeen mistä lääkäri oli hyvillään. Seroquelia minulla meni sairaalassa jotain yli 400mg per vrk nyt enää 200mg lisänä kyllä vielä muita lääkkeitä. Ajattelin vaan ottaa osaa keskusteluun vaikkei mulla noita sairauksia juuri suoranaisesti ole vaan skitsofrenia. Eli käytän samoja lääkkeitä kuin te.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse874684Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.722121Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 511044
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924