vielä joskus 20-vuoden iässä? tai siis koko ajanhan kun vanhenee, kasvojen piirteet muuttuu, mutta olen kuullut että 20-vuotiaana kasvot muotoutuu jotenkin "lopulliseen" muotoon? olen 21 ja tuntuu että nenä on kasvanut. voikohan olla, vai kuvittelenko vain?
niin ja tämä saattaa olla väärä osio, mutten tiennyt minne muuallekaan!
Muuttuuko kasvojen piirteet
6
1209
Vastaukset
- Jäbä´
Oon nähny joitain inttikavereita lähes 30 vuoden takaa. Joku on turvonnu melkeen tuntemattomaks, joiltain on tukka länteny, joillain ei oo enää hampaita, on luurangoks laihtuneita ja muutamilla on rillit. Ei sitä voi ku ihmetellä kui on ite pysyny näin freesinä.
Mutta siis muuttuu ne. - mammitsui
Oon kuullut, että ihmisen nenä kasvaa koko eliniän ajan. En tiedä onko 100% totta, mutta kerroinpahan oman arvaukseni.
- minusta..
tuntuu että nenäni kasvaa, ja kuhmu nousee.
Äitinikään nenä ei näytä nuoruuden kuvissa niin pitkältä kuin myöhemmissä.- safgsdfgds
minkä ikäinen olet?
- wweeeeeeeeee
oon 20v ja mul on iso nenä, ei kai tää tästä vielä lisää kasva??? voi helvetti sentää
- kylläh!!
Kyllä se valitettavasti kasvaa läpi elämän. Luin ko.aiheesta artikkelin Tieteen kuvalehdestä vuonna nakki ja keppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780