niin millä saan pepun pyöreex? kun se on lituskainen?
peppu
6
690
Vastaukset
- Ahteri
Mutta esim. uinti ei.
- Hani Tolme
Lopeta istumatyö,tv:een katselu,myy auto pois ja osta lenkkitossut ja polkupyörä.Rupee käymään pyörräillen,juosten ja kävellen töissä.
- mymmeli
Jos haluat itsellesi herkkupepun, niin aloita salitreenit! Aikaa täytyy varata >1 vuosi, mutta lopputulos palkitsee vaivan;) Eli nyt vain salille mars ja kunnon painoilla kyykkäämään (ei siis mitään lähennys/loitonnuskoneessa pienillä painoilla veivaamista!)niin siitä se sitten lähtee! Kannattaa kysyä ohjeita salin henkilökunnalta... Pyöräilykin on ihan ok rasvanvähentämisessä, mutta ainoa konsti saada muodokas, upea peppu on lisätä lihaksen määrää! Treeni-intoa:)
- ......
Oon aloittanut tekemään askelkyykkyjä ja täytyy todeta että on perslihakset aika kipeinä, eli vaikutus on totisesti kova kyykyissä. :D
- meiju
...... kirjoitti:
Oon aloittanut tekemään askelkyykkyjä ja täytyy todeta että on perslihakset aika kipeinä, eli vaikutus on totisesti kova kyykyissä. :D
käytätkö jotain painoja vai vaan omalla kropalla?
- Rattus
Aivan totta! Mä olen nyt pari kuukautta treenannu kovaa ja kyllä on peppu vaan tässäkin ajassa pyöristyny ja noussu sivuilta ikään kuin taakse terhakammaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050