Ei todellakaan kannata katsoa peiliin sen enempää, kuin että näyttää siistiltä. Sen sijaan kannattaa miettiä näille keskustelupalstoille kirjoittajia, tai käydä työpaikoissa katsomassa millaista sählääjää siellä on. Miettikää nyt, joku tänne kirjoittava itsestään liikoja kuvitteleva narsistikin on saanut töitä, moni työtön päihittää sellaiset mennen tullen! Se luuserisakki, jolle osaava työtön on uhka, niillähän se suurin tarve on mustamaalata työttömiä. Niiden lisäksi, jotka tarvitsevat kahden euron tuntipalkkaista työvoimaa.
Työssä on ihmisiä, joiden korkeinta osaamista on sanoa muita luuseriksi, paljon muuhun ne eivät pystykään. Minä ainakin olen ihan onnellinen, sillä olin mm. määräajan yhdessä valtion virastossa, jossa osastolla suunnilleen kaksi seitsemästä osasi jotain, muut osasivat lähinnä marista mitä kaikkea eivät ehdi. PikkuPäällikkö kaikista onnettomin tapaus, käytännössä iso päällikkö ja toinen osaajista tekivät ne työt, mitkä tuolle päällikölle olisi kuulunut. Huvittavinta, että yksi pahimmista kiireen valittajista on saanut ylennyksen. En tajua millä avuilla, ilmeisesti marisemalla tarpeeksi.
Peiliin katsomista
2
102
Vastaukset
- osaava työtön
Näinhän se valitettavasti monesti menee. Monesti olen törmännyt samaan ilmiöön. Suhteet on suuri apu työnsaannissa ja etenemisessä. Myös se, että osaa tarpeeksi tuoda itseään esiin vaikkei taitoja olisikaan. Isommissa työpaikoissa on hyvä luikerrella vuorovastaavien(tehtaissa)ja muiden paremmassa asemassa olevien suosioon. Kiirettä kannattaa valitella ja vähätellä kaikkien muiden osaamista.
Ne hiljaiset puurtajat valitettavasti jäävät huomiotta ja unohduksiin vaikka tekisivät kaksinverroin töitä näihin kovaäänisiin itsensä esilletuojiin verrattuna.
Osaamisella ei ole monessakaan paikassa loppupeleissä mitään arvoa-valitettavasti.- joskus tukityöllistetty
Tiedän omasta kokemuksestani ollessani tukityössä, niin muutamat vakihenkilöt teetättivät töitänsä, itse luistellen niistä vetäen "lonkkaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760