vaihdoit siis nimimerkkiä kun tarpeeksi hölmoilit ja tärkeilit medicinmanina.
Ovelaa?!
Osaat ainakin noudattaa ohjeita.
MATTI ON MEDICINMAN
8
432
Vastaukset
- MedicineMan
Herba-keskustelussa olen kirjoitellut nimimerkillä "Matti". Ei varmaan mikään salaisuus kenellekään palstaa seuranneelle, koska en ole lainkaan pyrkinyt tyyliäni tai kirjoitustapaani muuttamaan. Ja tyylini lienee tyhmemmänkin tunnistettavissa, olethan siitä jo esimerkkinäkin :).
Mutta sinun Atkins-huuhaa -juttujesi kommentoimista tulen jatkamaan (ja viimeksi kommentoin about tunti ennen tätä sinun viestiäsi) vanhalla tutulla, sinulle näköjään kovin traumaattisella nimimerkillä. Ole siis huoleti: en anna sinun jatkossakaan syöttää mitä tahansa hölynpölyä palstan lukijoille. :).- MedicinMan
Mutta epäilenpä melko vahvasti, että vaatimaton persoonani ei kiinnosta muita kuin sinua pätkän vertaa.
Sinä sitävastoin oletkin onnistunut itsellesi melko pahan pakkomielteen minusta kehittämään.
No, aika parantaa haavat... - sivustaseuraaja
MedicinMan kirjoitti:
Mutta epäilenpä melko vahvasti, että vaatimaton persoonani ei kiinnosta muita kuin sinua pätkän vertaa.
Sinä sitävastoin oletkin onnistunut itsellesi melko pahan pakkomielteen minusta kehittämään.
No, aika parantaa haavat......puhuja pakkomielteestä... Sulla täs taitaa olla pakkomielle, kun jokaista, jota sun kommentit ei kiinnosta, epäilet Atkinsiksi! Esimerkkeinä viestit "Medicinmanille", kirjoittanut "lääkärikammo" ja "nimim. Atkinsille", kirjoittanut "Pipa". Alkoi jo näyttään huolestuttavalta toi sun vainoharhaisuutes...
- Atkins
sivustaseuraaja kirjoitti:
...puhuja pakkomielteestä... Sulla täs taitaa olla pakkomielle, kun jokaista, jota sun kommentit ei kiinnosta, epäilet Atkinsiksi! Esimerkkeinä viestit "Medicinmanille", kirjoittanut "lääkärikammo" ja "nimim. Atkinsille", kirjoittanut "Pipa". Alkoi jo näyttään huolestuttavalta toi sun vainoharhaisuutes...
Arvaa vaan onko mulla täällä koneen takana hauskaa ku katon ton kaverin salaliittoteoriointia :D. Ja itse kun en edes alentunut tuohon monella nimimerkillä kirjoitteluun tai nimimerkin vaihtoon kuten Medicine-Matti.
- Atkins
Atkins kirjoitti:
Arvaa vaan onko mulla täällä koneen takana hauskaa ku katon ton kaverin salaliittoteoriointia :D. Ja itse kun en edes alentunut tuohon monella nimimerkillä kirjoitteluun tai nimimerkin vaihtoon kuten Medicine-Matti.
Niin sanotaan nyt vielä, että en ole täällä käynyt moniin päiviin, ja tuo atkins2 on siis eri tyyppi. Mutta kiitokset vielä kaikille makeista nauruista. Varsinkin medisiinarimasalle.
- Bel
Atkins kirjoitti:
Kuulee sustakin vielä! Eikös se niin sanassakin sanota, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa (tai jotain tollasta...)! Eli kävi MedicineMan/Matille itselle niin, että oli pakko vaihtaa nimimerkkiä... Ja nyt sille taas aiheutuu pään vaivaa, kun meidän nimimerkit on peräkkäin :) !
Sitä vaan piti kysymän, että oletkos löytänyt sen nimim. Pipan mainitseman keskusteluryhmän yahoossa?? Tule ihmeessä sinne, siellä puhutaan vain ja ainoastaan asiasta. Mäkin olen siellä jo, vaikken ole low-carbia vielä aloittanutkaan, tutustumisvaiheessa vasta! Mutta sieltä saan ainakin kokemuspohjaista tietoa pitkän ajan low-carbaajilta ;) - MedicineMan
Bel kirjoitti:
Kuulee sustakin vielä! Eikös se niin sanassakin sanota, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa (tai jotain tollasta...)! Eli kävi MedicineMan/Matille itselle niin, että oli pakko vaihtaa nimimerkkiä... Ja nyt sille taas aiheutuu pään vaivaa, kun meidän nimimerkit on peräkkäin :) !
Sitä vaan piti kysymän, että oletkos löytänyt sen nimim. Pipan mainitseman keskusteluryhmän yahoossa?? Tule ihmeessä sinne, siellä puhutaan vain ja ainoastaan asiasta. Mäkin olen siellä jo, vaikken ole low-carbia vielä aloittanutkaan, tutustumisvaiheessa vasta! Mutta sieltä saan ainakin kokemuspohjaista tietoa pitkän ajan low-carbaajilta ;)Ei suinkaan päänvaivaa, hieman huvitusta kylläkin :).
Ps. Onnittelut uudelle huuhaa-ryhmällesi Yahoossa :). LOISTAVA keksintö! Siellä lukuisat nimimerkkisi voivat käydä antoisia keskusteluja ilman ulkopuolista häirintää :) - Örkki
MedicineMan kirjoitti:
Ei suinkaan päänvaivaa, hieman huvitusta kylläkin :).
Ps. Onnittelut uudelle huuhaa-ryhmällesi Yahoossa :). LOISTAVA keksintö! Siellä lukuisat nimimerkkisi voivat käydä antoisia keskusteluja ilman ulkopuolista häirintää :)just, riittää palstatilaa muillekin, ihan tavallisille taapertaajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760