Terve!
Haemme basistia ja laulajaa. Jos molemmat löytyy samassa paketissa, niin mikäs sen hienompaa. Bändi on perustettu hiljattain, mutta ensimmäiset biisit on jo parsittu kasaan. Tyyli on muodostunut tuonne rock/metalli-puolelle. Treenikämppä sijaitsee Raumalla. Toivoisimme basistilta oman instrumentin suht hyvää hallitsemista ja laulajalta esiintymisen kestävää lauluääntä. Olisi hyvä pystyä myös käymään treeneissä 1-2 kertaa viikossa.
Lähisuunnitelmissa on saada kasaan sopiva määrä biisejä ja suunnata sitten keikoille.
Raumalaiseen bändiin LAULAJA ja BASISTI
JSS
3
345
Vastaukset
- aikas
teennäiseltä bändiltä
- MetalMan89
Minkäikäistä porukkaa on kyseessä?
Ja mihin vois ottaa yhteyttä tarkempien tiedusteluja varten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181