Joo elikkä jos muija tuppaa sanoo ettei tarvii lahjaa syntymäpäivilleen minulta niin tarkoittaako se sitä vai kenties, että pitää kuiteki hommata? Vai meenkö vaa kukkien kanssa?? Kyseessä 18v syntymäpäivät sanokaas te kokeneemmat.
Lahjaidea muijalle
5
419
Vastaukset
- leffaan, discoon
johonkin mistä tyttö pitää.
Kun täytin 18, olin kihlatun isosiskon kanssa diskossa, koska kihlatulla ei ollut ikää:-) - Tristar
harvemmin kukaan lahjasta pahastuu. Tuo viesti meinaa ennemmin sitä että hän ei odota sinun panostavan lahjaan, eli mitään suureellista, kallista tai isoja yllätyksiä ei tarvitse miettiä. Rannekoru kukkapuskan kera ei voi mennä vikaan. EI sen tarvitse paljoa olla, osoita vain että huomasit ja kiellosta huolimatta HALUAT antaa lahjan. "ei tarvi ostaa mitään" kertoo siitä ettei hän varsinaisesti _odota_ sinulta lahjaa, ei ettei hän ilahtuisi :D
***- abccss
Totta, mutta jos olisin pihi ja en ostaisi niin mitähän ne muut siitä mahtais ajatella.
Kiitän kuitenkin eikai se pieni "halpa" koru haavaa tee..
- pientä
tottakai ostat lahjan. vie joku kaulakoru tms.
ja vaikka yksi ruusu. itse ainakin ilahtuisin.
itse jouluna aina sanon, että ei tarvitse ostaa lahjoja, mutta odotan kuitenkin, että ainakin muutama tulisi. ja ainakin siltä tärkeimmältä ihmiseltä. ei tosiaan tarvitse olla mikään kallis. - tähän vain että
Välikommenttina tähän:
Kiva että olet noin ajattelevainen että ajattelet että jos sittenkin pitäisi sitä lahjaa.
Kyllä siitä hyvä mieli tulee kun synttärit muistetaan.Edes pienesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760