Moi,
itselle uusi suhde alkaa yleensä noin aikaisintaan puolen vuoden tai vuoden tms. jälkeen. Minua vähän ihmetyttää, miten jotkut ihmiset ovat tulisesti rakastuneita ja eron jälkeen "en voi rakastua ikinä kehenkään muuhun" ovat löytäneet parin viikon sisällä uuden "sen oikean"?
Jotenkin tuntuu, että näillä ihmisillä se parisuhde tuo sen elämän sisällön ja ystävät ovat sitten tarpeen, kun parisuhde loppuu (sen parin viikon ajan...).
Muuten ei haittaisi mitään, mutten jaksaisi kuunnella sitä itkuvirttä, mikä kestää siihen asti, kunnes se oikea tulee taas kuvioihin. Jonka jälkeen ystäväni katoaa suhteeseen...
Uuteen suhteeseen edellisestä,
3
1110
Vastaukset
- sinkkunainen;)
Tuttua tuttua! Minä olen se ainut "ikisinkku" joka ei koskaan saa aikaiseksi kenenkään kanssa mitään. Tiedä sitten mistä se johtuu, mutta en kaipaa mitään. Olisihan se mukava jos olisi niitä sinkkukavereita kenen kanssa käydä yöelämässä, mutta ei niin ei. Vastikään eräs hyvä ystäväni erosi pitkästä suhteesta ja puhui siihen sävyyn, että "nyt nautin sinkkuudesta enkä ota ketään!". Joo... eipä aikaakaan kun löytyi jo uusi.
Olen tullut siihen tulokseen, että jos täytyy heti hankkia vain joku mies niin se kertoo paljon naisesta, siitä ettei osaa olla yksin. Toisaalta kyllä väsyttää ja rasittaa kuunnella kerta toisensa jälkeen sitä miten kaikki miehet on taas kerran mulkkuja.
Ei vaan pidä rasittaa omaa elämäänsä tällaisilla :) - mies 45
tehnyt niin että hommaan uuden jo nykyisen suhteen tai avioliiton aikana,ja sitten vain joko minä tai ex muuttaa kun tuon asian julki uudesta naisesta.Helppoa ja toimii aina.
- Tunteellinen sinkkumies
Hetkeen on vaan tartuttava kun aika koittaa. Elämä ei odota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027