Elikkä minulla on työkkörin töyharjoittelu/kurssi hommelista sairaslomaa..minun sairaslomaa jatkettiin edelleen mutta ongelma on se että tällä kertaa oli sellanen lääkäri joka ei suostunutkaan kirjoittamaan takautuvasti mitä toinen lääkäri viikkoa ennen teki ilman mitään kysymistä samoista oireista. Kysymys kuuluu että kai työkkäri tajuaa sen että olen ollut sairas koko ajan enkä ole kokenut ihmeparantumista välissä yhtäkkiä. kun minulta tietyltä ajalta tosta poissaolo jaksosta puuttuu lääkärintodistus koska lääkäri ei sitä voinut antaa. Etteivät nyt minua ala tuosta rankaisemaan.
tämmönen ongelma tuli
yllättäen
2
206
Vastaukset
- vähentynyt?
Lääkäri toimi oikein, ei hän voi takautuvasti sairaslomia kirjoitella. Voi ehkä joltain saada takautuvasti, kyllä minäkin olen kuullut, että jotkut hakeneet löyhemmältä "lekurilta"..
- Ei...
,,,Kysymys kuuluu että kai työkkäri tajuaa sen että olen ollut sairas koko ajan enkä ole kokenut ihmeparantumista välissä yhtäkkiä....
Jos kyse koko ajan samasta sairaudesta eikä kovin monta selvittämätöntä päivää välissä, niin eiköhän työkkärissä tuo tajuta. Jos ei, niin ihme juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015