mikä tämä essojuttu oikein on?

J.Leinonen

Sain mielenkiintoisen meilin.
Koskee erästä huoltamoa Rovaniemellä ja sen palvelutasoa.
Tietysti olen kuullut juttuja kyseisestä huoltamosta ja googlella löytää.
Luulisin että meilin lähettäjä haluaa että perustaisin adressin kyseisen huoltamon toiminnasta.
En tasan tarkkaan perusta.
Olen perustanut hobbyhall-adressin ja siitäkin on ollut vain päänvaivaa.
Perusta itse.

Mikäli te, Roilaiset haluatte parempaa palvelua vaihtakaa huoltamoa. Eiköhän se sillä korjaannu?
Olen kuitenkin utelias että onko huoltamo todella maineensa veroinen.

Linkki hobbyhall-adressiin,
http://www.adressit.com/j-l-1

9

2536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo sinun

hoppihalli-adressi on kyllä kaikkien aikojen turhin adressi. Oletko joku vitsi??. Niin ja haista vithu!

• vithu

voi helevetti, onpa heikko tapa mainostaa jotaki tuhannen turhaa adressia. jos hoppuhallin toiminta ei kelpaa niin tilaa vaikka anttilasta, tai hae saatana paikallisista mestoista? tuhannen uusavuton. ja ko. essoa kans boikotoidaan aikojen alusta loppuun saakka.

• J.Leinonen

• sie J.L..

Luulekkos olevasi joku kemijärven karpo??

• J.Leinonen

Olen kuullut että rovaniemen palstoilla olisi sivistyneitä ihmisiä. Toistaiseksi ei ole löytynyt,,, hmm olen kyllä etsinyt...
        Onhan teillä siellä yliopisto mikä on plussaa.

Eipä tule tästäkään murheita. Lähden koiran kanssa lenkille kun te kärsitte krapulasta.
        Päivällä bisnestapaaminen, valitettavasti mutta illan tasapainottaa treffit.

Onko muuten totta että rovaniemen viinakaupat myyvät kossua ja pohjassa lukee r=räyhäviina?
        Kuinkahan monta puukotusta teillä tapahtuu tänä viikonloppuna?

t: kemijärven karpo

• karpo
        J.Leinonen kirjoitti:

Olen kuullut että rovaniemen palstoilla olisi sivistyneitä ihmisiä. Toistaiseksi ei ole löytynyt,,, hmm olen kyllä etsinyt...
        Onhan teillä siellä yliopisto mikä on plussaa.

Eipä tule tästäkään murheita. Lähden koiran kanssa lenkille kun te kärsitte krapulasta.
        Päivällä bisnestapaaminen, valitettavasti mutta illan tasapainottaa treffit.

Onko muuten totta että rovaniemen viinakaupat myyvät kossua ja pohjassa lukee r=räyhäviina?
        Kuinkahan monta puukotusta teillä tapahtuu tänä viikonloppuna?

t: kemijärven karpo

Bisnestapaaminen :D :D buahahahahahaaa treffit :D salli mun nauraa...

Mene purkamaan sitä tehasta vain!

ps. en tiä puukotuksista, mutta niitähän sattuu..

• ja totta

Niin, miksi märistä kun tarjontaa kyllä Rovaniemeltä löytyy bensisten suhteen. Jos haluaa märistä vielä vähemmän voi mennä kylmäasemalle.

• Leenideeku

Mitä täällä kannattaa mölistä. Asiakas on aina oikeassa ja äänestää jaloillaan. Tai tässä tapauksessa pyörillään. Menee sinne missä saa haluamnsa tasoista palvelua. Eiköhän palvelu parane, kun asiakkaat käy hyvin vähiin.

• vithu
        Leenideeku kirjoitti:

Mitä täällä kannattaa mölistä. Asiakas on aina oikeassa ja äänestää jaloillaan. Tai tässä tapauksessa pyörillään. Menee sinne missä saa haluamnsa tasoista palvelua. Eiköhän palvelu parane, kun asiakkaat käy hyvin vähiin.

onhan saarenkyläsä kepulaisia jokka tukkee paikallista yrittäjää viimäseen asti ko niin kuuluu tehä. palveluhan sielä on ollu vissii viimäsen 20v samanlaista mutta ei se vielä ole paikka nurin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe