Ikävöin ex-poikaystävääni. Kaukosuhde.

Tyttö.

Tapasimme netissä. Meillä oli tosi suuri välimatka. Minulla ja poikaystävälläni. Lisäksi meillä oli n. 4-5vuotta ikäeroa. Itse olen vielä 14. Txtailimme lähes päivittäin. Hän oli ensimmäinen jonka kanssa olin koskaan seurustellut. Kerroimme toisillemme usein, kuinka paljon rakastimme toisiamme. Hän oli ihana. Kerran hän kuitenkin ehdotti viestissään, että mitä jos eroaisimme kun välimatka on niin suuri rasite, myöhemmin hän oli tosipahoillaan ja pyysi anteeksi ja kertoi ettei halunnutkaan erota, ei tiennyt oikeen itsekkään mikä häneen meni. Seurustelu jatkui. Jonain päivänä mulla oli ''huono päivä'' Ja mä päätin erota poikaystävästäni ja itkin koko päivän sen jälkeen. Olimme yhdessä n. 3kk. Ajattelin häntä eron jälkeenkin koko ajan. Olin oikeasti ihan maassa ja surullinen. Ikävöin.
Meidän oli ollut tarkoitus tavatakkin, hän olisi hakenut minut luokseen. Mutta sitä päivää ei sitten koskaan tullutkaan... Erottuamme päädyin pian yhteen toisen jätkän kanssa. Minusta tuntuu ettei mulla ole tälle uudelle jätkälle niin suuria tunteita, kuin mulla oli sille edelliselle, josta oikeasti välitin. Haluaisin hänet takaisin, mutta en haluaisi loukata nykyistäni ja lisäksi jotenki nolottais kai pyytää sitä takas ja ku en tiiä haluisko se enää.. :/
Mitä pitäisi tehdä??????

2

827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lailaila

Minusta ei kyllä ole kovin reilua, että olet jonkin jätkän kanssa, vaikka tunnet syvemmin jotain toista miestä kohtaan. Vaikuttaa siltä, että seurustelet vain seurustelemisen vuoksi, etkä itse miehen. Lisäksi olet aika nuori vielä. Vaikka onhan se todella luonnollista etsiä kumppania, mutta mitä jos viettäisit vielä nuoruuttasi ja nauttisit elämästäsi ilman miestä? Tuossa iässä sitä vielä ikäänkuin etsii itseään ja ajatukset voivat muuttua.

Varmaan miun neuvot kuulosti kamalilta kliseiltä, mutta itse olen huomannut, miten totta nuo asiat onkaan. Olen myöskin vielä aika nuori, mutta tosin vähän vanhempi kuin sinä eli 22 -vuotias.

Mielestäni sinulla ei todellakaan ole mikään kiire sitoutumaan miehiin. Voit ihan hyvin keskittyä ystäviin, opiskeluun ja harrastuksiin, oppia tuntemaan itsesi. Mielestäni se, että tietää ja tuntee itsensä, hyväksyy itsensä, on perusedellytys sille, että voi jakaa elämänsä kumppaninsa kanssa. :)

• Tyttö.

kiitoos kiitos :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      81
      4620
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3627
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      63
      2062
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1125
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      979
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe