kauniita goottityttöjä

tosifaktat

15

3862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • FrozenCorpse

noiden videoiden yhdssäkää eukossa ei sitten ollut pätkääkää mitää goottia. Säälittävää.

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        FrozenCorpse kirjoitti:

noiden videoiden yhdssäkää eukossa ei sitten ollut pätkääkää mitää goottia. Säälittävää.

ihan kalpeita ja sit silmät mustina ja hirveet vaatteet oikeesti!!!!!ja niin ite oon tyttö enkä ikinä vois pukeutuu tolleen!!!!sori nyt vaan jos tykkäätte noista saatanan palvojista!!!!

• begone force of evil
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

ihan kalpeita ja sit silmät mustina ja hirveet vaatteet oikeesti!!!!!ja niin ite oon tyttö enkä ikinä vois pukeutuu tolleen!!!!sori nyt vaan jos tykkäätte noista saatanan palvojista!!!!

En tykkää yhtään olen siis mies

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

Vois sanoo et gootti ja saatananpalvoja ei ole sama asia:D

• Juu moni heist oli oikei nättei tyttöi. Kiitän!

• Erzebet

No ei ehkä mitään ylimaallisen kauniita, mutta tavallisen kauniita tyttöjä. Pesevät mennen tullen vetyperoksidiblondatut silikonibimbot.

Taitaa aloittaja olla joku rasvatukkainen amis, joka ei tule koskaan oikeaa naista saamaan, pumpattava barbara on ainoa naista muistuttava hänen elämässään >:D

• onnistunut kuva poseeraus oli vähän niinkun victoria franceksen maalauksesta;)

• tiedätte sen?
        blackmetal68 kirjoitti:

onnistunut kuva poseeraus oli vähän niinkun victoria franceksen maalauksesta;)

Ei tuo kerro mitään, että ovat gootteja.

• Dampyre

itse tykkään myös gooteista ja kauniita ne neidot ovat :)

• gootti

Mitä vikaa on gooteissa?
      ja etenkää gootti tytöissä?
      gootti tytöt on just hehkeit ja sexikäitä:)
      se on jokaisen oma asia mist pitää?
      no ehkäpä olen jonkun mielestä outo mutta samapa tuo:() olin aikasemmin hoppari ja kattelin gootteja. ja nyt itse pukeudun samalla tavalla.(olen siis poika) ja katselen nykyään viel ennemmän niitä gootti tytsyjä:) ja ihmisii ei kannata arvioida ulokonäön perusteel.?
      vaik ois kui mustat vaatteet ja esim:pinkit hiukset;)ni silti ulko kuoren alla voi olla tosi hot tytsy ja sisin kertoo ihmisest aina yleensä kaiken:):)♥

• LesboGootti

Varsinkin siitä hoitsukuvasta jotenkin tykkäsin.

• tkuusinen

olin just laivalla ja siel oli kyl ihan hyvän näkösiä gootteja mut kyl paras on aina just joku bändipaita renksuhousut ja mustat hiukset

• Kieligoottimies

Ja jos on sheivattu, niin aina parempi. Puhdas ja posliini. Goottipillu rules!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8652
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      165
      1237
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      876
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      784
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe