kauniita goottityttöjä

tosifaktat

15

3797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • FrozenCorpse

        noiden videoiden yhdssäkää eukossa ei sitten ollut pätkääkää mitää goottia. Säälittävää.


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        FrozenCorpse kirjoitti:

        noiden videoiden yhdssäkää eukossa ei sitten ollut pätkääkää mitää goottia. Säälittävää.

        ihan kalpeita ja sit silmät mustina ja hirveet vaatteet oikeesti!!!!!ja niin ite oon tyttö enkä ikinä vois pukeutuu tolleen!!!!sori nyt vaan jos tykkäätte noista saatanan palvojista!!!!


      • begone force of evil
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        ihan kalpeita ja sit silmät mustina ja hirveet vaatteet oikeesti!!!!!ja niin ite oon tyttö enkä ikinä vois pukeutuu tolleen!!!!sori nyt vaan jos tykkäätte noista saatanan palvojista!!!!

        En tykkää yhtään olen siis mies


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        ihan kalpeita ja sit silmät mustina ja hirveet vaatteet oikeesti!!!!!ja niin ite oon tyttö enkä ikinä vois pukeutuu tolleen!!!!sori nyt vaan jos tykkäätte noista saatanan palvojista!!!!

        Vois sanoo et gootti ja saatananpalvoja ei ole sama asia:D


    • Juu moni heist oli oikei nättei tyttöi. Kiitän!

    • Erzebet

      No ei ehkä mitään ylimaallisen kauniita, mutta tavallisen kauniita tyttöjä. Pesevät mennen tullen vetyperoksidiblondatut silikonibimbot.

      Taitaa aloittaja olla joku rasvatukkainen amis, joka ei tule koskaan oikeaa naista saamaan, pumpattava barbara on ainoa naista muistuttava hänen elämässään >:D

      • onnistunut kuva poseeraus oli vähän niinkun victoria franceksen maalauksesta;)


      • tiedätte sen?
        blackmetal68 kirjoitti:

        onnistunut kuva poseeraus oli vähän niinkun victoria franceksen maalauksesta;)

        Ei tuo kerro mitään, että ovat gootteja.


    • Dampyre

      itse tykkään myös gooteista ja kauniita ne neidot ovat :)

    • gootti

      Mitä vikaa on gooteissa?
      ja etenkää gootti tytöissä?
      gootti tytöt on just hehkeit ja sexikäitä:)
      se on jokaisen oma asia mist pitää?
      no ehkäpä olen jonkun mielestä outo mutta samapa tuo:() olin aikasemmin hoppari ja kattelin gootteja. ja nyt itse pukeudun samalla tavalla.(olen siis poika) ja katselen nykyään viel ennemmän niitä gootti tytsyjä:) ja ihmisii ei kannata arvioida ulokonäön perusteel.?
      vaik ois kui mustat vaatteet ja esim:pinkit hiukset;)ni silti ulko kuoren alla voi olla tosi hot tytsy ja sisin kertoo ihmisest aina yleensä kaiken:):)♥

    • LesboGootti

      Varsinkin siitä hoitsukuvasta jotenkin tykkäsin.

      • tkuusinen

        olin just laivalla ja siel oli kyl ihan hyvän näkösiä gootteja mut kyl paras on aina just joku bändipaita renksuhousut ja mustat hiukset


    • Kieligoottimies

      Ja jos on sheivattu, niin aina parempi. Puhdas ja posliini. Goottipillu rules!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe