exän kanssa, mutta eihän siitä mitään tullut. Äijä on niin pahasti koukussa minuun, että aina toivoi ja uskoi, että palaamme yhteen. Vaikka en mitään vihjettä siihen suuntaan antanut. Ystävyyttä tarjosin ja tukea, mutta senkin onnistui tulkitsemaan merkiksi siitä, että olemme edelleen pari. Voih.
Miksi tätä kirjoitan. Exä on ollut exä jo monta vuotta. Hän on kuitenkin ihan mukava ihminen ja haluaisin oikeasti olla ystävänsä. Se ei vain onnistu lähimpään sataan vuoteen... jos sittenkään.
Olen miehelle suoraan sanonut montakin kertaa, että hänellä on riippuvainen persoonallisuus ja taipumus addiktoitua moniin asioihin. Esimerkkeinä ketjupoltto & työnarkomania.
Nyt mies on äärettömän ahdistunut ja suuttunut(!!!) minulle, kun olen ottamassa omassa elämässäni uutta askelta. Se tietää käytännössä elämämme eriytymistä kokonaan. Minä kyllä olisin valmis pitämään hänet - ystävänä. Äsken sain kuulla häneltä, ettei halua enää nähdä minua silmissään.
No, ehkä se on hyväkin asia. Hän tarvitsee vihantunnetta päästääkseen minusta irti. Kaipa minä tämänkin kestän. :-s
Yritin olla ystävä
2
527
Vastaukset
- tarilii
Jos sun hyväätarkoittava aikomus olla ystävä ja tukija exällesi aiheuttaa tuollaista vastakaikua ja sulle itsellesi vain pahaa mieltä, niin anna olla.Ex ei todennäköisesti pysty ajattelemaan sua kaverina.Hän on oikeassa siinä mielessä, ettei halua nähdäkään sua, koska tietää että "kaveruus" aiheuttaa hänelle vain tuskaa.
Miksi haluat edelleen sitten olla hänen ystävänsä, kun jo kerran tiedät ettei se onnistu?
Anna exän jatkaa omaa elämäänsä ilman sun kaveruuttasi.Siten hän unohtaa sinut joskus ja voi solmia uuden parisuhteen.Itselläsikin olisi helpompaa.
Rakkaus kuten ystävyyskään ei ala käskien eikä toivoen.- läheisriippuvaisen
kanssa ei tosiaan pidä olla liian "aulis". Kai minä uskoin, että hän pystyy luovuttamaan. On vaikea mennä toisen nahkoihin, kun itse en haluaisi missään nimessä roikkua toisessa ihmisessä, joka on tehnyt omat tunteensa selväksi.
Sanon vielä, että olisin halunnut olla ystävänsä siksi, ettei hänellä taida olla yhtään! Parin sukulaisen kanssa on vähän tekemisissä (=kyläilee harvoin), muuten ei ketään.
Minun mielestäni hänen pitäisi aloittaa jonkinlainen (keskustelu)terapia ammatti-ihmisen kanssa. Nyt hän on saanut vain pillereitä huonoon oloonsa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p515575Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672601Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181940Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361732- 171693
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5143881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62925