Deittailu au pair aikana?

sasasasasma

Eli kun olette olleet au pairina, niin mitens tämä mieselämä(oletan, että suurin osa on täällä naispuolisia auppareita)? Olitteko koko vuoden ilman mitään mieselämää? Vai oliko koko ajan jotain säpinää menossa? Vai onko edes mahdollista ehkä seurustellakin sen vuoden aikana töiden ohessa?

10

1630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))

Ihan normaalielämää sitä au pair vuotenaankin elää. Yhtä paljon jää aikaa deittailulle/miehille kuin Suomessa töissä/koulussa ollessa.

• lepakkoleidi

mä oon ajattelu et pokaisin au pair aikana jonkun ihanan tytön viimeinki. ;)

• bat__oO
        lepakkoleidi kirjoitti:

mä oon ajattelu et pokaisin au pair aikana jonkun ihanan tytön viimeinki. ;)

Mieki aattelin ihan samaa, mut viel ei oo onnannu xD däääm. No viel täs on aikaa :D

• app

Joo kävin treffeillä ja rupesin myös seurusteleen ja edelleen olemme yhdessä. Ei ollut mikään ongelma perheelle, sanoivat että hän saa tulla meille kylään, olla yötä jne.

• paitsi

perheeni kielsi minua tuomasta poikaystävääni kotiin. joten häviän talosta aina perjantaina töiden jälkeen ja ilmaannun paikalle maanantaina ennen töiden alkua.

tyhmältähän tuntuu moinen kielto kun suomessa asunut yksin jo jonkin aikaa. ja ikää molemmilta löytyy sopivasti. mutta ei auta kun kunnioittaa perheen sääntöjä. maassa maan tavalla.

• MeMyself
        paitsi kirjoitti:

perheeni kielsi minua tuomasta poikaystävääni kotiin. joten häviän talosta aina perjantaina töiden jälkeen ja ilmaannun paikalle maanantaina ennen töiden alkua.

tyhmältähän tuntuu moinen kielto kun suomessa asunut yksin jo jonkin aikaa. ja ikää molemmilta löytyy sopivasti. mutta ei auta kun kunnioittaa perheen sääntöjä. maassa maan tavalla.

Juuh, kyllä tapailin miehiä aikoina ollessani aupparina.
        Seukkasinki useamman kuukauden erään kanssa, ja ei se mun perheelle millään tavalla kuulunu, en siis kertonut asiasta heille. Pidin yksityiselämän ja työt erillään.
        Kun oli minun vapaa- aika, elin sitä, ja töihin tulin aina ajallaan ja siten ei syntynyt asiasta ongelmia.

• Pähkinä-

Miten te kerroitte sit teiän perheille et teil on poikaystävä ? Siis au pair perheille...

• app

Kerran vaan kun olin menossa ulos sanoin et on treffit ja siit pari kuukautta myöhemmin ilmotin et seurustelen. He kyseli vaan et koska tuon sen näytille=)

• auppa

Hienoo kuulla, että perheet on ollu noin sallivia poikaystävien suhteen. Oletteko muuten seurustellu miespuolisten au pairien kanssa, paikallisten miesten kanssa vai ulkomaisten opiskelijoiden kanssa?

• tamperelainenn

Olisi kyllä todella mukava kuulla teidän muiden mieskokemuksia? Omia ei ole vielä ehtinyt kertymään, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Saako ulkomaisten miesten kanssa olla varuillaan? Onko heihin helppo tutustua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe