miksi miehet ei tykkää

kiltti nainen

kiltistä, hellästä ja huomaavaisesta naisesta ? Minut on ainakin syrjäyttänyt määräilevä, voimakastahtoinen nainen jo kahdesti ! :(

12

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samanlaisen äitihahmon kuin mikä niillä on lapsena kotona on ollut? Muuta selitystä en ole keksinyt.

Kuten en ole keksinyt selitystä sillekään että miksi mä en koskaan törmää mukaviin...

• random_N

Sun kysymyksenasettelu antaa ymmärtää, että kiltteys, hellyys ja/tai huomaavaisuus olisi ollut syy suhteen loppumiseen.

Minä epäilen tuota.

Luulen että syy on toisaalla tai että se minkä sinä koet esim kiltteytenä onkin toisen mielestä kasvotonta myötäilyä.

Toi kiltteys on mulle vähän punanen vaate. Miksi moni väittää olevansa niin saatanan kiltti? Mitä se tarkoittaa ihan oikeasti? Kun mun mielestä jos on kiltti sillei ihan oikeasti ei ole niin kauhean tietoinen siitä kiltteydestään. Onko semmonen kiltteydestään ilmoittava sama kuin toisen huomioon ottava (mikä on loistava ominaisuus) vai semmoinen joka ei uskalla näyttää niitä mustempia puoliaan (mikä ajaa suhteen pinnalliseksi ja saa toisen arpomaan miksei toinen avaudu).

• Jotkut vaan on sellaisia. Altruistinen luonne. Toivoisin vaan että sellaiset löytäis hyvän kumppanin eikä sellaista huolehdittavaa resua.

• random_N
        Kukkomies kirjoitti:

Jotkut vaan on sellaisia. Altruistinen luonne. Toivoisin vaan että sellaiset löytäis hyvän kumppanin eikä sellaista huolehdittavaa resua.

Kun mun mielestä ne altruistit ei koskaan mainosta sitä kiltteytään.

Marttyyrityyppi sit huokailee enempikin miten ollaan niin kilttiä niin kilttiä.

Ne altruistit saa kunnon ihmisen kanssa perheen hehkumaan, siellä on hyvä olla perheen ja vieraan.

Marttyyri taas harrastaa kaksoisviestintää, semmoista ehän minä mittään itelle, kuhan muita aattelin...

Ja tää on toki kärjistys. Tökkii vaan jotenkin esmes kommunikointitaitojen puutteiden esittäminen kiltteytenä (aika tavallista mun mielestä).

• aaaaarrrggh

tuuppaan molempia jos tarvis on

• random_N kirjoitti:

Kun mun mielestä ne altruistit ei koskaan mainosta sitä kiltteytään.

Marttyyrityyppi sit huokailee enempikin miten ollaan niin kilttiä niin kilttiä.

Ne altruistit saa kunnon ihmisen kanssa perheen hehkumaan, siellä on hyvä olla perheen ja vieraan.

Marttyyri taas harrastaa kaksoisviestintää, semmoista ehän minä mittään itelle, kuhan muita aattelin...

Ja tää on toki kärjistys. Tökkii vaan jotenkin esmes kommunikointitaitojen puutteiden esittäminen kiltteytenä (aika tavallista mun mielestä).

"Marttyyrityyppi sit huokailee enempikin miten ollaan niin kilttiä niin kilttiä."

... Exäni ... :D

Marttyyrit käy kauppaa sillä martyrismillään. Ja mä oon just sellainen höynäytettävä johon toi uppoo. Ihmekös että "siedin" niin kauan...

Mut kun se ei oo kauppaa. Mä toimin vain kun saa olla vapaasti, omana itsenäni huomata että nyt toi kultamuru raataa liikaa, se on mun homma mennä auttaan. Marttyyrin kanssa omatunto ei toimi samalla tavalla, marttyyri "toimii" omanatuntona toisen puolesta mutta se ei toimikaan ihan niin...

• Toinen..

pitää äidistä, toinen tyttärestä.

• .........................

No jaa, en mainosta kiltteyttäni, mutta tämä viimeisin mies vaan on sanonut että olen niin hyvä ja kiltti hänelle. No juu, olen kyllä aikas paljon häntä myötäillyt ja ollut samaa mieltä. Täytyy siis alkaa olemaan miehen kanssa eri mieltä ja osoittamaan mieltään enemmän ääneen ...

Kiitos kommenteista

• kiltteytesi on?

Ottamatta kantaa juuri sinun kiltteyteesi, kun en sen luonteesta tiedä, niin joskus voi olla niin, että mikäli kiltteys tarkoittaa samaa kuin pitkälle viety alistuneisuus ja mukautuvuus, niin se saattaa kasata enemmän paineita miehelle kuin naisen suorasanaisuus ja räväkkyys.

Otetaan nyt esimerkiksi vaikka tilanne jossa pitäisi suunnitella yhteistä kesälomaa. Jos kiltti nainen vastaa kaikkeen että tehdään niin kuin sinä haluat, niin mies saa yksin kantaa koko vastuun alkaen kohteen ja ohjelman suunnittelusta aina siihen "isännänvastuuseen" asti tuliko reissusta lopulta menestys vai yhtä hampaiden kiristelyä. Kun taas räväkämpi nainen saattaa olla se aktiivisempi osapuoli ideoimaan ja valmistelemaan lomasuunnitelmia, jättäen miehelle vaikka vain vastuullisen kuskin roolin :)

• .........

Jäin tätä miettimään.... En nyt ihan noin nyhverö taida olla, vaan kyllä mielipiteeni ja toiveeni tuon julki.
        Mutta suhteessa ollessani haluan kyllä toista miellyttää :(

Ja olin kyllä myös niin kiltti (tyhmä) että tapailin useita kk miestä jolla oli muitakin naisia! Tosin kiltteydelläni oli rajansa kun tämän vihdoin tajusin ja mies ihmetteli mitä tehdä kun hänellä on kolme ihanaa naista josta pitäisi valita. Kilttinä totesin että annan sinun rauhassa nyt asiaa pähkäillä, mutta ilman minua :(

• dayum
        ......... kirjoitti:

Jäin tätä miettimään.... En nyt ihan noin nyhverö taida olla, vaan kyllä mielipiteeni ja toiveeni tuon julki.
        Mutta suhteessa ollessani haluan kyllä toista miellyttää :(

Ja olin kyllä myös niin kiltti (tyhmä) että tapailin useita kk miestä jolla oli muitakin naisia! Tosin kiltteydelläni oli rajansa kun tämän vihdoin tajusin ja mies ihmetteli mitä tehdä kun hänellä on kolme ihanaa naista josta pitäisi valita. Kilttinä totesin että annan sinun rauhassa nyt asiaa pähkäillä, mutta ilman minua :(

Miellyttämisellä tasapainoilu vaatii harkintaa ja pelisilmää. Jos lähtökohtaisesti jo ajattelet että sinun "tehtäväsi" on miellyttää toista osapuolta, niin veikkaan että ennemmin tai myöhemmin ajat itsesi piippuun tämän käyttäytymismallin kanssa. Joka ikinen kerta annat jotain itsestäsi pois kun näin teet - minusta ainakin - ja jos vielä joudut toimimaan vastentahtoisesti, niin vielä kehnompi hommeli. Terveessä suhteen on kai kuitenkin niin, että molemmat tulevat puolitiehen vastaan. Ei niin että toinen joustaa jatkuvasti.

• nbwc.-eh

ujoutta, oma-aloitteettomuutta, mielipiteiden salailua ja hiljaisuutta, kaikki tekemiset, menemiset, olemiset eli koko ohjelma kaatuu aina miehen päälle. Sitten mies onkin kuin jnkl. yhden naisen ohjelmapalvelu- ja matkatoimisto ja nainen vaan roikkuu mukana vailla omia kiinnostuksen kohteita. Tällöin naisen tulisi maksaa miehelle palkkaa, koska se käy työstä. Ei toista edes opi tuntemaan niin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5495
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2396
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1890
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      146
      1773
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1615
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      34
      1575
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1408
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1059
    Aihe