Terve. Olen jo pitkään harkinnut kitaran soiton aloittamista ja nyt olisi rahaa ostaa sähkökitara. "Ongelma" vain on siinä, että olen vasenkätinen. Monet suositelleet esim. IBANEZ RG321MHWK -sähkökitaraa parhaaksi aloittelijalle, mutta tuota ei taida vasurina saada?
Lyhyesti: Mikä olisi hyvä yllämainitun sähkökitaran tapainen vasenkätiselle?
Vasenkätiselle sähkökitara
5
990
Vastaukset
- JOPPA
Mä suosittelen soittamaan iha oikeenkätist kitaraa ku se on sillee paljon helpompi hankkii ku niitähän on vaikka millasii ja vasureit sit taas vähemmän. Meijän bändin vasuri rumpali halus vähä opetella kitaraa soittamaan ja ihan oikeenkätist alko soittaa. Ja sehän on aluksi ihan vain miten haluaa, siis niinku et jos ei oo enne yhtää soittanu skebaa ni ei niinku oo esim. tottunu vasuriin ni kannattaa alottaa oikeel ku se on muuteski helpompaa esim. vaikka jos koulun kamoilla treenaa bändillä ni ei välttämättä löydy vasurin kitaraa tai jos vaikka kaverilla on oikeekätinen skeba ni voi vaikka sitä kokeilla jos itekki soittaa oikeekätisel.
- P@L
Tässä olisi yksi kohtuu tunnettu vasenkätinen kitaristi, ketä soittaa oikeakätistä kitaraa. :)
http://www.youtube.com/watch?v=5kFI7lsxUjc - Aloittelija vaan
Taidanpa sitten alkaa ihan oikeakätisellä soittelemaan. En tosiaan ole sitten peruskoulun soittanut muuta kitaraa kuin Guitar Heroa. :)
- Pertti56
Olen itse vasuri ja soitan oikea kätistä ihan noin vaan. Mutta kannattaaa kaupassa kokeilla kumpi tuntuu paremmalta.
- Salriella
Pertti56 kirjoitti:
Olen itse vasuri ja soitan oikea kätistä ihan noin vaan. Mutta kannattaaa kaupassa kokeilla kumpi tuntuu paremmalta.
Olen kans vasuri, toisaalta vasureilla on vasen käsi näppärämpi ja sitä kautta vasuri saattaa olla parempi käyttämään 'normaalia' kitaraa kuni oikeakätinen. Tosin itse käänsin omasta akustisestani silti kielet toisin päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750