näin tahtoisin uskoa
Olet minulle menneen
13
1483
Vastaukset
- your_secret_admirer
Kukkein keväthän on vasta edessäpäin... Kerro, minne päin viestisi menee? Itse ainakin olen vielä luvattoman ihastunut erääseen mieheen, vaikkei sitä minusta ikinä saattaisi arvata...
- kiinaan
saattoi olla myös Venäjälle tai Ruotsiin
- on sitten
kiinaan kirjoitti:
saattoi olla myös Venäjälle tai Ruotsiin
naisia joka satamassa.
- sydän..
sen totuuden sinulle kertoo
- <3 <3 <3
sydän kertoo jotain sellaista mitä en tahdo kuulla
- voi voi,
<3 <3 <3 kirjoitti:
sydän kertoo jotain sellaista mitä en tahdo kuulla
sitten ei auta muuta kuin kärsiä
- viime talvena
oli kyl aika vähän lunta.....;)
- menneen talven lumi
Minä olen sinulle ensi talven lumi ja pakkanen ja takkatuli ja lämmittäjä ja palelluttaja. Haluaisin olla ensi talvena kaikki se, mikä saa sinut onnelliseksi...ja vihaiseksikin.
Itse käytin muuten samaa kielikuvaa jossain mitä et voi tietää, mutta en halua että olet mennyttä.- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
kylmä sisältä ja päältä...et mitään muuta
- oot ihana
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
mielen p-i-r-i-s-t-ä-j-ä ;)
Ei oo pakkasta täällä. - menneen talven lumi
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
miksi pidät minua kylmänä. Ehkä en vain osaa juuri sinua lämmittää. Kylmä en ole sisältä, päältä ehkä.
- jotakuta muuta
menneen talven lumi kirjoitti:
miksi pidät minua kylmänä. Ehkä en vain osaa juuri sinua lämmittää. Kylmä en ole sisältä, päältä ehkä.
jos osaat muita lämmitellä
- viitsi,
ota ihan rauhallisesti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954