On tämä kyl ime juttu että akat eivät ota yhteyttä olleenkaan vaikka profiili on selailtu ja vaikka itse yrittaa ottaa yhteyttä viestien kautta niin ei tule vastausta.Kovasti olen miettinyt kuuden vuoden aikana että mitä naiset hakee suomi24/treffit,voisko joku kertoa?Eikös nyt nykyajan akkojen ois aika muuttaa tuota taktiikkaa koska nehan valitsevat kuiteenkiin kumppaaninsa ja luultavasti vain ulkonäön perustella ja sit kun äijä leipoo naista niin haukutaan miehiä.Pitäiskö kattoa vähän itseensä siinä vaiheessa,ulkonäkö on aika häikäsevää kuin myös kiihottavaa.Itse en ottais edes mis suomea sillä tiedän että kun se tietää että on hyvän näköinen niin se käyttää sitä hyväkseen.Mutta kuiteenkiin viittiskö joku kertoa miten ihmeessä löytäis naiskumppaanin,pitäiskö mun löylyttää jotain naista oikein kunnolla,esittää kovista ravintoloissa vaikka itse toimin järjestyksenvalvoojana vai keksiä jotain isku replikkeja mistä nainen pitäis mutta kuiteenkiin se on yhden panon juttu.Jelppiä!Mitä naiset tahtoo, onko niillä pillua lähestyä miestä niin että sil ei oo vain munaa mielessä alkohoolin vaikutuksen alaisena.............
Naiset leikkii liian vaikeeks tavoiteltaviksi
9
1756
Vastaukset
- ???????
Ei yhtään vastausta. Se kertoo vain sitä että naiset tykkää leikkiä vaikeaa. Saavutettu etu nääs. Voi kuitenkin kalahtaa omaan nilkkaan. Muutenhan meillä ei olisi niin paljon YH-äippiä, perheväkivaltaa sekä yleistä pahoinvointia. Naiset tämän maan ovat pilanneet.
- vähän ihmeissää
...olla semmoinen nainen, jolle käy ihan kuka vain? Usko minua, parempi on sellainen nainen, joka ei esitä kiinnostunutta, jos hän ei ole kiinnostunut. Jos nainen on sellainen, että häntä ei kiinnosta, niin ei se ole vaikeasti tavoiteltavan esittämistä, vaan vain torjumista. Eikö nainen saisi osallistua ollenkaan kumppaninsa valitsemiseen vai?
Mitä hemmettiä sä puhut noista leipomisista ja löylyttämisistä? Ikään kuin pakottamalla saisit vastakaikua. :( - Yx tyttö vaan...
1. Ole oma itsesi, älä esitä muuta kuin olet.
2. Ole kiinnostunut henkisistä asioista.
3. Kunnioita eläimiä ja luontoa.- viestissäsi
mutta jos ei ole kiinnostunut luonnosta/henkisyydestä niin miten sitten voi olla oma itsensä?
- koko sonnia-----
ostaisi, jos sitä saa ilmaiseksi lypsää?
Ei tuollaista uhoavaa pelleä jaksa kukaan pidempään katella. - huh :)
En kyllä yhtään ihmettele ettei olla vastattu. Tekstisi vaikuttaa idiootin kirjoittamalta, anteeksi vain.
- ferre
kyllä naiset tietää mitä he hakevat, muutenhan tämä maa olisi täynnä avioeroja, yksinhuoltajia ja perheväkivaltaa!
- Beiggo
Jos
- vastailit profiilin osioihin useammin kuin kerran "ei vastausta#, tai
- Naiskriteerisi ovat liian tiukat (esim. max.170cm,55kg), tai
- kirjoitit vapaa sana kenttään vain parilla lauseella itsestäsi/mieltymyksistäsi/toiveistasi, tai
(- et hymyile kuvassa), tai
- kaipaat vain seksiseuraa
Itse jätän ottamatta yhteyttä kaveriin, jolla yllämainitut asiat ilmenevät profiilissaan. - cee-man
puhut vähän ,mutta asiaa,,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857