Tykkäättekö miehet tästä? Entäs naiset? Ihana ääni mielestäni. Tää biisi saa mut aina ajattelemaan erästä...
http://youtube.com/watch?v=27f1JMILbTA
Ettet kadota ainoaas
15
754
Vastaukset
- kertoja..
kun kuuli tähkää se kuulosti joltakin.
Nyt on jo liikaa radiosoittoa takana. Kuulostaa puulta.- *ilmajokelainen
alkoi kuulostaa lähinnä hoilotukselta lopulta......
- varmaan
*ilmajokelainen kirjoitti:
alkoi kuulostaa lähinnä hoilotukselta lopulta......
ihan karismaattinen artisti ja musiikkikin mukiinmenevää, mutta suomessa on yks ongelma. Jos tahtois kuunnella suomenkielistä poppia/rokkia, niin eipä noita artisteja pilvin pimein ole. Sitten ku joku tuore lyö läpi, niin se soitetaan radiossa puolessa vuodessa puhki. Näin pieni kielialue ei ilmeisesti elätä tarpeeksi monta menesyvää artistia samanaikaisesti.
Antaapa mennä pari vuotta hiljaiseloa tuonkin bändin kohdalla, niin taas kuulostaa paremmalta.
- Tumma Kauris
Oli mukava biisi. Kuuntelin alusta loppuun! Ikinä en tämmöstä kuuntele ja joku Elonkerjuu on mulle niin tyhjä arpa kuin vaan ikinä voi olla. Mutta tämä biisi oli kaunis.
- St Jude
kyllähän tähkä ihan jees on...ja kai sitä nyt sen verran pitää fanittaa kun pohjalaisia ovat ;)
Mutta tosiaan alkaa jo tulla melkein liikaa joka tuutista...:) kyllähän omilta juuriltaan sieltä saaduilta aseilta on sit lähdetty vuolemaan kultaa.. Ei voi ku nostaa hattua...
Ite tosin tykkään enempi niistä räväkemmistä biiseistä.- Guantanamo
Onko tolla tähkällä osa kasvoista halvaantunut tai jotain?? Sen toinen silmä näyttää vähän jännältä...ihan ok orkesteri kuiteskii.
- on se
kysymys joka toisena esitetään?
Mulle tuli mieleen että toinen kysyy ensin että tahdotko ja seuraavaksi kysyy että mikset tai sitten kenet tahdot?
Vanhat levyt iski muhun lujaa, tätä edeltävä levy sai mut melkein luopumaan mutta uusin iski kuin miljoona volttia :) - Tumma Kauris
Onpas täällä paljon pohjalaisia! Eihän tänne uskalla tulla, täällä voi vaikka saada puukosta =) No mutta kaikkia tarvitaan, jopa pohjalaisia!
Tie on kapee peltoihin nähären, mutta siitä mä lähären! Kun tyttö sua tuutilullaan, onni ei voi muuta kuin tulla! - niiiin ihana
Mitä me noista karvaisista äiijistä kun on johannakin?
http://www.youtube.com/watch?v=hLAP_ASVFXE
sais näkyä mun puolestani enemmän :) - cookos
Lauri ja minä uitiin samassa uimaaltaassa Joensuussa, siinä oli tosin muutema tunti väliä ;D..mut oli se silti ihanaa..
- dayum
Reikäinen taivas on enemmän mieleeni.
- ...
Viestii näkyviin!
- ...
...
- ....
Viestit ei päivity!!!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760