Matti lupasi eräässä viestissään antaa asiallisia vastauksia liittyen Herbalifeen jos hänelle annettaisiin oikeata tietoa.
Hurjan sujuvasti Matti on pystynyt laittamaan n 50 epäasiallsita vastausta juttua Herbalifesta ilman mitään tietoa.
Näppärä poika.
MATTI JA HERBALIFE
2
223
Vastaukset
- Juuh
....ihmistä, joka tuomitsee ja huhupuheitten ja kuullun perusteella ilman omaa kokemusta asiasta. Oli asia ja aihe nyt mikä vaan. Kokeilisi ensi itse ja tuomitsisi vasta sitten. Täälläkin on puolesta hurjan paljon ja vastaan tosi vähän. Siltikin se negatiivinen palaute tuntuu joihinkin tarttuneen, ei positiivinen, miksi?
- miä vaan
Nii, musta se on vaan hyvä et on joku joka edustaa tota toistaki kantaa. Ku oon noita Matin juttuja lukenu, ni ihan järkeenkäyviltä ne on musta kuulostanu, ei se Herbalife niin ihana ookkaan ku mitä ihmiset on sanonu. Ja tosissaan, mitä varten se Matti ei sit saa niitä kunnollisia vastauksia et pitää huhupuheisiin uskoa? Mä siis olin ite jo valmis ostamaan Herbalifeä ku sitä niin kovasti täällä hehkutettiin, nyt pitää miettiä uusiks..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872