Meillä oli hetkemme

meillä oli toisemme

Miten työpaikkarakastumisesta voi päästä ikinä yli jos tapaa lähes joka päivä!?!

Me nähtiin vain pari kertaa töiden ulkopuolella. Meillä oli juttumme. Rakastuin aivan päättömästi ja tiedän, että hänelläkin oli ja on edelleen tunteita mua kohtaan. Katseet kertoo enemmän kun tuhat sanaa ton miehen tunteista. Havahdun kun huomaan hänen tuijottavan mua. Katseet kohtaa liian usein, jatkuvasti!!!

Hän on mun unissa, ja hän on nähnyt musta unia. Kun katson häntä muistan aina miten hyvältä hän tuntui. Miten hyvältä tuo mies näyttää. Miten aamut onkaan pelastettu hänen läsnäollessaan.
Mutta samalla toivon, ettei hän olisi töissä, ettei tarvisi tuntea näin. Silti joka päivä hiljaa tuijotellaan ja rakastun häneen aina uudestaan.

Oon niin väsynyt tähän..En haluaisi tuntea näin. Emme kumpikaan halua, ja mä en ees nyt voi, vaihtaa työpaikkaa. Haluan hänelle vaan hyvää ja haluan häntä niin kovin ja näen välillä hänen silmissään sen saman halun.

Mitä mä teen?? Mä en enää pysty keskittyyn työhöni tän takia!! En pysty olemaan katsomatta ja ohimennessä koskematta..
Haluan sua niin.

Rakastan sua niin.

4

1370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kariutui?

Mielenkiinnosta kysyn...

• aloittaja

Mielenkiinnosta kysyin tuota samaa mieheltä. "Anna mulle aikaa" taisi olla ainoo vastaus jonka sain..
        Ja "mulla on tunteita sua kohtaan, mutten tiedä mitä teen". "En halua, enkä voi" jatkui sama laulu illemmalla..
        Ja silti, meidän välillä on niin voimakas energia, et mulla nousee karvat pystyyn kun hän kulkee mun ohi.

• zrr

tiedän ton tuntee liianki hyvin sillä mulla on kans ama tilanne et olen täysin retkussa yhteen mimmiin
      meidän työpaikallla eikö olekkin sairasta et haluis joka hetki ottaa tästä toisesta kiinni ja halata häntä sen suurempaa tarkotusta. mull sama tilanne et en oikeen nää muuta vaihtoehtoo ku hakeutuu muualle koska en kuitenkaan pysty oleen tänna naisen kans samassa paikassa nää on niin paskamaisianää ihmissuhteet täytyy jossain roikkua näin sairasti sääli vaan nää rakkaudet ei aina kohtaa toisiaan mut toivotaan et toi kolli huomaa et kuinka ihana olet samaa kait sitä oottaa tältä omalta ihastukseltaanki mut tsempppi ja voimia sulle

• on...

Miksi sun piti mennä puhumaan tunteistas mulle silloin...miksi me heittäydyttiin hetkeen silloin...nyt tunnen vaan tuskaa, en voi koskettaa sua vaikka kuinka haluaisin, sydämeni alkaa hakkaamaan hullun lailla lähelläsi...MIKSI?
        Voisinpa vain unohtaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe