rankka ero menossa ja vienyt kiloja tässä kuussa jo 7,5kg... ei pysty syömään eikä nukkumaan..
kylläpä paino putoaa
3
1084
Vastaukset
- Onko muunlaisia?
Niin, "Rankka ero"???
Onko tosiaan muunlaisia eroja kuin rankkoja?
Onko jollekin ero ollut helppo?
Epäilen syvästi! - millä
tavalla? Vai oliko päivän vitsi?
- luin uudestaan:
siis eron takia. Olen itsekin eronnut kaksi kertaa ja todennut, että huonostakin on vaikea erota, saatikka sitten hyvästä. Jonain päivänä olet vielä iloinen siitä erosta, vaikka se nyt painaakin.
Minun ensimmäinen EX tuli jälkeenpäin hirveäksi alkoholistiksi, joka ei huolehtinut töistään ja on ollut 20 vuotta sosiaalipummi.
Toinen EX on kiinnostunut vain teini-ikäisistä ja lapsista. Johtunee siitä, että kasvoi Meilahden lastenkodissa 50-luvulla ja häntä käyttivät seksuaalisesti hyväkseen niin vanhemmat kasvatit kuin joku talon hoitajistakin.Kaikki kasvatit ovat osoittautuneet jollain lailla häiriintyneiksi.
KOlmas mies on vihdoinkin tavallinen hyvä ihminen, joten en voi sanoa olevani surullinen eroista nyt, mutta silloin kyllä, kauan sitten.
Se laihtuminen: oliko ylipainoa? Sittenhän on kaikki hyvin, jos oli ja nyt hoikempana voit katsella uutta, paljon onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078