Tai ootko munaton?
Kuka on samaa mieltä?
Yrmio!
12
1189
Vastaukset
se tissien näyttäminen gekolta tietynlainen yrmion haasteeseen vastaaminen, jotta kyllä munkin mielestä yrmion pitäis pallinsa nyt kaikelle kansalle kokonaisuudessaan näyttää. Ei pitäis mennä naista haastamaan.
- tässä enää
ole kyse siitä kuka on nainen ja kuka mies. Gekolla vaan oli eniten munaa. Myönnettävä se on.
tässä enää kirjoitti:
ole kyse siitä kuka on nainen ja kuka mies. Gekolla vaan oli eniten munaa. Myönnettävä se on.
Kysehän muuten onkin vain siitä, että jos jonkun menee haastamaan jossain asiassa, ni pitää olla myös itse valmis siihen haasteeseen. Ihan sama kuin satasen juoksu, ku ensin haastetaan juoksemaan ja kun juokset sen yhteentoista sekuntiin, ni haastaja tuumaa, että 'emmä juoksekaan, kun häviän kumminki'. Asennekysymyksiä.
- luki.
relaxed_eyes kirjoitti:
Kysehän muuten onkin vain siitä, että jos jonkun menee haastamaan jossain asiassa, ni pitää olla myös itse valmis siihen haasteeseen. Ihan sama kuin satasen juoksu, ku ensin haastetaan juoksemaan ja kun juokset sen yhteentoista sekuntiin, ni haastaja tuumaa, että 'emmä juoksekaan, kun häviän kumminki'. Asennekysymyksiä.
luki. kirjoitti:
Multa on menny sitte koko juttu ohi. Mut toisaalta, miksi haastaa, kun etukäteen tietää, ettei siihen pysty vastaamaan? Siis, mä tulkitsin ton kommentin noin.
Enkä mä sillä sano, ettenkö itse olis myös joskus vastaavaa tehnyt. Olen mäkin joskus jonkun haastanut jossain asiassa, enkä siihen olekaan ite pystynyt sitte vastaamaankaan, mut en mä sitä enää tee. Enkä nyt tarkota tässä tätä palstaa, enkä mitään munien tai tissien näyttämistä. Vaan ihan tavallisia ja yksinkertasia asioita.
enkä toista kertaa moiseen typeryyteen enää sorru. Sitäpaitsi oishan se nyt vittu kuvottavan näköistä jos joku keskivartalolihava 30v kaljamaha istuu kuvassa purppurapääsoturi kourassa.
Tissit on sentään esteettiseti hyvän näköisiä, munat ei sinnnepäinkään.- riippuu
hyvin pitkälti tisseistä.
Nuo gekon tissit oli kyllä todella upeat, ei voi muuta sanoa. Kiinteä ja terhakka malli.
Oot nyt vaan liian selvänä. Usutetaan sua joku pe tai la ilta. riippuu kirjoitti:
hyvin pitkälti tisseistä.
Nuo gekon tissit oli kyllä todella upeat, ei voi muuta sanoa. Kiinteä ja terhakka malli.
Oot nyt vaan liian selvänä. Usutetaan sua joku pe tai la ilta.nyt sit pikkasen gekon tissejä :-) Mustakin ne oli aika kivat pikku pallerot. Ja kuten joku jo toteskin niin ei näkyny mitään painaumia / hiertymiä tissivaossa, gekko on vissin polttanut liivit samalla roviolla e-pillereidensä kanssa jo ajat sitten :-)
- kapinallinen.
yrmio kirjoitti:
nyt sit pikkasen gekon tissejä :-) Mustakin ne oli aika kivat pikku pallerot. Ja kuten joku jo toteskin niin ei näkyny mitään painaumia / hiertymiä tissivaossa, gekko on vissin polttanut liivit samalla roviolla e-pillereidensä kanssa jo ajat sitten :-)
Oikein 60-luku tulee mieleen.
Oon aina pitänyt tuommosesta hieman pienemmästä mallista.
Eilen ei kukaan innostunut analysoimaan. Ihmettelin kuinka hiljaiseksi se tempaus porukan sai, tai sitte kaikki oli vaan nukkumassa/baarissa/sammuneet.
Oliko hyvä leffa :) kapinallinen. kirjoitti:
Oikein 60-luku tulee mieleen.
Oon aina pitänyt tuommosesta hieman pienemmästä mallista.
Eilen ei kukaan innostunut analysoimaan. Ihmettelin kuinka hiljaiseksi se tempaus porukan sai, tai sitte kaikki oli vaan nukkumassa/baarissa/sammuneet.
Oliko hyvä leffa :)oon tollaisten terhakoiden pikkutisujen ystävä. Vissin tosiaan porukka meni hiukan sanattomaksi noinkin radikaalin ilmaisun myötä. Ootsä nähny gekon kokovartalokuvaa, siinä persvaossa normikullikin näyttäis todelliselta halolta :-)
Abyss on tosi hyvä leffa, pitänee imaista netistä kun tuli eilen katottua koko paska silmät kiinni :-)- on hyvä
yrmio kirjoitti:
oon tollaisten terhakoiden pikkutisujen ystävä. Vissin tosiaan porukka meni hiukan sanattomaksi noinkin radikaalin ilmaisun myötä. Ootsä nähny gekon kokovartalokuvaa, siinä persvaossa normikullikin näyttäis todelliselta halolta :-)
Abyss on tosi hyvä leffa, pitänee imaista netistä kun tuli eilen katottua koko paska silmät kiinni :-)vaikea oli vaan keskittyä. Piti noita gekon tissejä toisella silmällä vilkuilla koko ajan.
En oo nähny kokovartalokuvaa. Onko sellainenkin jossain tarjolla. Varmaan on timmissä kunnossa koko täti.
On se ihme juttu kuin pienillä asioilla naiset saa miehen kiinnostumaan persoonastaan :) on hyvä kirjoitti:
vaikea oli vaan keskittyä. Piti noita gekon tissejä toisella silmällä vilkuilla koko ajan.
En oo nähny kokovartalokuvaa. Onko sellainenkin jossain tarjolla. Varmaan on timmissä kunnossa koko täti.
On se ihme juttu kuin pienillä asioilla naiset saa miehen kiinnostumaan persoonastaan :)sitä missään yleisessä jakelussa oo, kerran se kännipäissään sellaisen mulle lähetti kun kauniisti pyysin :-)
Tässä se miesten heikkous nähdään, tissipari ja porukka on myyty. Mahtaiskohan sama toimia jos joku mies lähettäis suonikkaan purppuräpääsoturinsa kuvan palstalle, jotenkin veikkaan että ei.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938