Steve Winwood

bessie

löytyykö ketään steve winwood diggareita?

10

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AngelDeAmor

      Totta moose löytyy, mies on sen verran kuumaa kamaa että ei voi olla diggaamatta!

      • bessie

        muuten steve on tehnyt uuden levyn about time ja minä ainakin suosittelen sitä. stevellä on energisiä latinohenkisiä biisejä ja upea sielukas ääni.


    • Anonyymi

      Vähän myöhässä tulee kommenttini mutta olin silloin 13v. kun kuuntelin hänen biisejään. Huomasin äsken netistä että hän on kuollut ja katselin youtubista Keep on running ym. Siitä on aikaa 55v. eli aika menee liian nopeasti. Mutta hänen laulamisensa tuo edelleen kylmät väreet pintaan kun hän esiintyi v.2020. Liian aikaisin hänkin menehtyi.

      • Google ei ainakaan näytä hänen kohdallaan tietoa hänen kuolemastaan. Luin äsken, että tieto hänen kuolemastaan olisi ollut vain joku huhu. Näitähän huhuja eri julkisuuden henkilöiden kuolemasta on. Olen joskus lukenut, että esim. Boy Georgekin on kuollut ja Susan Boyle, vaikka ovat ihan elossa. Mistä luit, että olisi kuollut? Googlesta tulee tietoa, että olisi tänä kesänä kiertue hänellä. Kaiken järjen mukaan voidaan tästä vetää johtopäätös, että mies elää ja voi hyvin. Tänä vuonna 73 vuotta.


      • Katsoin myös hänen virallisilta nettisivuiltaan eikä sielläkään ollut tietoa hänen kuolemastaan.


    • Itse en ole Steve Winwoodin musiikkiin tutustunut, mutta rupesin vain katsomaan googlesta hänestä tietoja, että minkälaisesta tyypistä on kysymys ja että elääkö vai onko kuollut. Ja katsoin minltä näytti nuorena ja totesin, että ihan söpön näköinen kaveri oli aikoinaan eikä nyt vanhanakaan huononnäköinen.

      • Anonyymi

        Oletkohan aivan hieman pinnallinen kun arvioit musiikintekijöitä lähinnä ulkonäön perusteella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan aivan hieman pinnallinen kun arvioit musiikintekijöitä lähinnä ulkonäön perusteella?

        Joskus mietin sitä itsekin, mutta kyllä osaan arvostaa muusikkoja musiikin takia. Kuulen kyllä, jos kyseessä on hyvä muusikko, esim. hyvä kitaristi eikä siinä ole kysymys silloin ulkonäöstä. Mutta valehtelisin, jos väittäisin, ettei muhun osuu ja uppoa, jos muusikko/laulaja on/oli hyvännäköinen ja etenkin miespuolinen. Katsoinpahan vain miltä Steve Winwood nuorena näytti ja nykyään ja totesinpahan vain, että oli söpö. Samalla tapaa kuin olen todennut vaikka esim. Rory Gallagherista (mies oli tosi komee), Robert Plantista, David Coverdalesta tai vaikka Chris Normanista. Onhan mulla silmät päässä. Mutta ulkonäöllä ei muuten ole tekemistä musiikillisen taidon kanssa. Ei kaikki muusikot ja laulajat, joita kuuntelen ole kaupungin komeimpia/kauneimpia, mutta kyllä esim. monet vanhoista rokkareista oli enemmän tai vähemmän hyvännäköisiä nuorena, sen voi ihan todeta katsomalla heistä kuvia ja nähdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan aivan hieman pinnallinen kun arvioit musiikintekijöitä lähinnä ulkonäön perusteella?

        Ei loppupeleissä se ulkonäkö auta, jos musiikki ei nappaa. Enhän mää jaksaisi lopulta kuunnella monia mun suosikkejakaan, jos vaan olis pelkästä ulkonäöstä kiinni. Ja toisaalta, esim. Guns ´n ´Rosesisn musiikki ei ole kauheasti napannu muhun, vaikka Axel Rose oli nuorena tosi hyvännäköinen eli ei se ulkonäkö ole se määräävä tekijä ja ylin kaikista, vaan kyllä se on musiikki. Musiikin täytyy napata, että sitä jaksaa kuunnella. Muusikon tai laulajan ulkönäkö on lopulta sivuseikka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan aivan hieman pinnallinen kun arvioit musiikintekijöitä lähinnä ulkonäön perusteella?

        Toki en ole immuuni sille, jos joku ulkonäöllisesti kiinnostaa niin kuin esim. nuo edellä mainitsemani heput Royry Gallagher, Plant etc. Mutta niin kuin sanoin, musiikki menee kuitenkin aina eelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe