Oman kuvan antaminen

missä vaiheessa?

Missä vaiheessa mielestänne on sopiva aika antaa oma kuva nähtäväksi toiselle osapuolelle?

Näissä deittijutuissa tuntuu olevan monelle tärkeää saada heti seuraavassa viestissä nähdä kuva (jos sitä ei profiilissa ole). Varmaan sellaiset ihmiset etsivät seuraa ulkonäön perusteella.

On aika nöyryyttävä kun sitten lähettää oman kuvansa eikä toinen enää vastaa, ei edes yhtä viestiä laita, tulee paha mieli sellaisesta.

14

2586

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varsin..

tuttua toimintaa tuollainen katoaminen. Kuule älä anna sen masentaa! Jätä se vastapuolen ongelmaksi, jos hänellä ei riitä rohkeutta kertoa, miksi halusi kadota. Tai sitten vastapuoli tuntee itsensä rumaksi, eikä siksi halua lähettää omaa kuvaansa saati sitten kirjoitella enempää.

Monissa näissä tapauksissa selitys voi myös olla siinä, että vastapuolella on feikki, joka vain haluaa uteliaisuuttaan katsoa millaista väkeä on liikkeellä.

• nimimerkki

Oma kuva annetaan heti jos etsitään sellaista seuraa että ulkonäöllä on merkitystä.

• ainakin

annan sen kyselemättä mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, niin eipä jää sitten siitä kiinni jatkuuko homma, jos tökkää siihen niin sittenpä tökkää, oishan se jokatapauksessa loppunut myöhemminkin.

• kannalla
        ainakin kirjoitti:

annan sen kyselemättä mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, niin eipä jää sitten siitä kiinni jatkuuko homma, jos tökkää siihen niin sittenpä tökkää, oishan se jokatapauksessa loppunut myöhemminkin.

että kuvani en lähetä parin viestin jälkeen, koska silloin en voi koskaan tietää onko tyyppi kiinnostunut vaan mun ulkonäöstä vai todellako minusta ihmisenä. hyi hitto tuollaiset jotka halua seurustella vaan kauniin ulkokuoren kanssa! se onkin vaan merkki siitä että ovat muutenkin pinnallisia eivätkä osaa näyttää tunteitaan tai ehkä eivät osaa ollenkaan tuntea oikeita tunteita, mutta kaikki kaunista mikä miellyttää silmää kelpaa niille. olo olis kuin joku posliinipatsas kirjahyllyssä, pyyhitään van pölyt pois silloin tällöin ja heitetään pois kun värit on haalistunut.

• kemian
        kannalla kirjoitti:

että kuvani en lähetä parin viestin jälkeen, koska silloin en voi koskaan tietää onko tyyppi kiinnostunut vaan mun ulkonäöstä vai todellako minusta ihmisenä. hyi hitto tuollaiset jotka halua seurustella vaan kauniin ulkokuoren kanssa! se onkin vaan merkki siitä että ovat muutenkin pinnallisia eivätkä osaa näyttää tunteitaan tai ehkä eivät osaa ollenkaan tuntea oikeita tunteita, mutta kaikki kaunista mikä miellyttää silmää kelpaa niille. olo olis kuin joku posliinipatsas kirjahyllyssä, pyyhitään van pölyt pois silloin tällöin ja heitetään pois kun värit on haalistunut.

Mutta valitettava tosiasia on kuitenkin se, että on ihmisen ajatukset miten kiinnostavia tahansa.
        Hänen keskusteluseuransa miten miellyttävää tahansa, ei sille voi mitään, että suhdetta ei voi rakentaa tuollaisen varaan.
        Kyllä toisen ulkonäöllä on merkitystä.
        Fyysinen vetovoima on se joka kahden ihmisen välillä ratkaisee.
        ja fyysistä vetovoimaa ei saa aikaseksi kirjoitettu teksti tai lausutut sanat.
        Siihen tarvitaan sitä ihmiskehon ja ulkonäön kemiaa....

• on niin
        kannalla kirjoitti:

että minä en halua seurustella vain kauniin ulkokuoren kanssa sen enempää kuin vain kauniin sisällönkään kanssa. haluan olla ja elää kokonaisuuden vierellä... samanhenkisyyden, ajatusten, mielipiteiden, elämänarvojen, tapojen, tuoksun, äänen ja ULKONÄÖN kanssa. Se on sitä kuuluisaa KEMIAA se fyysinen vetovoima. On hurskastelua väittää että vain sisältö ratkaisee. Ihan vain evoluutio ja biologia jo määrää myös sen miellyttävän ulkonäön merkityksen parinmuodostusmekanismissa. Minä en häpeä myöntää että on miellyttävän näköisiä ihmisiä ja rumia ja siltä väliltä. En mitenkään voi alkaa seurustelemaan ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö tökkii kaikella mahdollisella tavalla... Vaikea siinä on suhdetta kauniiden sanojen ja mukavien, samanhenkisten ajatusten varaan rakentaa, jos toinen ei tuoksu hyvältä, ei näytä miellyttävältä ja ei kuullosta viehättävältä.

Onko muka oikeasti sellaisia ihmisiä, joille ulkonäkö ei merkkaa mitään? Kai sitten kun on sellaisia kenelle sisältö ei merkkaa mitään, mutta luulen että ehdottomalle enemmistölle kokonaisuus ratkaisee.

On ajan hukkaa kirjoitella useampi viikko vaikka juttu luistaa ja sitten homma kaatuu siihen että toisen ulkonäkö hyökkää silmille ja ei miellytä ei sitten niin yhtään... Parempi selvittää perusasiat heti kättelyssä. Jos juttu alkaa luistamaan, niin minä ainakin osaan jo parin kolmen viestin jälkeen arvioida tykkäänkö ihmisestä ihmisenä hänen juttelutyylinsä ja perusjuttujen myötä. Sitten ulkonäkö kehiin ja jos molemmin puolin kelpaa niin eteenpäin juttelussa ja sitten treffeille, jossa lopullinen homma vasta selviää parhaiten. Seurusteluasiat selviävät sitten vasta tapailuajan jälkeen lähteekö käyntiin... näinhän se menee itse kullakin.

• RUMEMPI
        kannalla kirjoitti:

ja huonompi kuva itsestäsi profiiliin niin ei tule tuota ongelmaa....

• välttämättä..
        ainakin kirjoitti:

meillä oli elokuussa sokkotreffit ja siitä asti oltu yhdessä. Mies sanoi jonkin ajan kuluttua suoraan, ettei varmaan olisi tullut tapaamaan jos olisi nähnyt kuvan, eikä hänkään mun ihannemieheltä näytä. Mutta ihastuttiin toisiimme muuten eikä se ulkonäkö sitten niin tärkeältä tuntunutkaan...ja kummasti on kumpikin alkanut näyttää paremmalta, ainakin toisen silmissä..

• Peku*

Aika monet ulkonäön perusteella seuraa etsivät.
      Sellaisille ei kuvaa kannata lähettää.
      Tuskin oikeasti seuraa hakevatkaan tai sitten vaan yhdenillan juttuja....osa jopa varattuja.
      Valitettavasti molempien sukupuolien edustajia löytyy.
      Ikävää jos toinen on tosissaan ja törkeää ensin vastata ja sitten kadota.

• erääs

Kuvan lähettäminen on merkki siitä, että esiintyy itsenään ja on rehellisin mielin liikkeellä. No joo, voihan sitä lähettää vääränkin kuvan. Saattaa olla noloa, jos pitkään flirttaa serkkupojan kanssa...

• Deittailija

Onhan se hyviin tapoihin kuuluvaa, että sanotaan suoraan, jos ulkonäkö ei miellytä. Tosin ei sellaisen sanominen ole helppoa, siksi moni jättää sanomatta.

• klhjhjfhrx

jos sanoo jollekin, että "sun ulkonäkö ei oikein miellytä"? :)

• tytöt on tyttöjä!

Totta tietysti tuokin mutta esimerkiksi minä itse haluaisin sen vuoksi nähdä toisesta osapuolesta kuva, että kuvasta saa kuitenkin jotain osviittaa siitä onko kyseinen henkilö yhtään sen tyylinen mitä itse hakee. Tarkoitan tällä sitä että vaikka korvien välissä olisi mitä niin jos on tyyliltään ihan eri maata kuin itse niin kyllä se ainakin minuun vaikuttaa. Itse olen sellainen "hippi" -tyylinen, enkä voisi kuvitellakaan ottavani sellaista miestä joka on bodattu ja tukka sliipattu. Toisaalta sellaisten profiilitkaan eivät usein kiinnosta. Välttääkseen sen nöyryytyksen kun toinen ei kuvan jälkeen enää vastaakaan niin kannattaa laittaa itsestään edes sumea kuva profiiliin. Onko se vika itsetunnossa vai missä kun kuvaa ei voi laittaa?Vai se jos tulee tunnistetuksi? En itse ole mitään missityyppiä mutta kuvan olen profiiliini laittanut, koska mä olen mitä mä olen ja ihmiset joille ulkonäkö merkitsee paljon eivät onneksi edes minulle kirjoittele!

sitä haluaa tietää myös sen että minkä näköisen ihmisen kanssa kirjoittaa! Jos kuvaa ei profiilissa ole, pyydän sitä ja jos en saa, herää epäilys että asiassa on joku ongelma. Totta kai MYÖS ulkonäöllä on merkitystä eikä se silti tarkoita että on pinnallinen ja etsii superadonista vaan että etsii sitä itselleen sopivannäköistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe