kertokaapa naiset!!!

jouman

mitäs naiset tarkottaa kun menen jutteleen esim baarissa jollekki naiselle...nii nainen sanoo että ettii sit illemmalla minut käsiin...onko tää joku naisten testi vai haluaako se minusta eroon vaan äkkiä :D

8

2640

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilaiska

Jos se tytti lähtee kävelemään juteltuaan sun kanssas vain vähän aikaa ja sanoo noin,eikä kuitenkaan myöhemmin tuu takasin,se ei tosiaan oo kiinnostunut, haluu vaan päästä susta nätisti eroon.
      Jos sillä taas on kaverit mukana niin sillä on sosiaalinen pakko lähtee,mut se vois ottaa sut mukaankin jos olis kiinnostunut.
      Ootko itse jotenkin hyökkäävä tai muuten liian lipevä,innokas et naiset karkaa noin?Ota vähän huolettomampi asenne äläkä ui suoraan liiveihin.
      Näin neuvoo tytti 38v kokemuksen syvällä rintaäänellä.

• jouman

kiitos neuvoista:D
        syynä saattoi olla sekin että olin liian päissään, mikä aina kostautuu hahaha

• Nainen 35

Kuulostaa ihan muun tarjonnan tsekkaamiselta eli et vastaa ulkoiselta olemukseltasi tai/ja käytökseltäsi täysin naisen kriteereitä ja hän haluaa vielä katsoa, onko parempaa tarjolla. Jos on, et näe naista enää sinä iltana. Jos ei ole, saatat päästä varasijalle (esim. katastrofin sattuessa -- paikalla ei ole ainuttakaan naisen kriteerit täyttävää urosta tai joku lemppaa naisen - kaikkien odotusten vastaisesti - kesken illan).

• kiinnost

Moi, voin vain kertoa miten ma toimin. Siis muut naiset ehka toimii toisin. Jos mua kiinnostaa mies niin sanon esim; ma kayn vessassa, ala mene minnekaan. Sitten vessan jalk menen tosiaan heti sen miehen luo takas. tai sit sanon: menen katsomaan onks tuol yhdet tyypit. Sit menen mutta tulen tosi pian takas. Jos taas hemmo ei oikeesti kiinnosta niin sit saatan sanoa etta : "jutellaan vaik myohemmin joskus lisaa " tai : " voidaan vaik myohemmin kayda tanssimassa " tms. Sit katoan. ja siis en ole kiinnostunut. Jos hemmo hakee mua tanssiin niin tod nak lahden hanen mieliksi kun en halua loukata. Eli, odota joku 15 min ja jos ei emantaa nay niin katsele jo uutta kohdetta. Jos emanta sit tuleekin sun luo sano etta ai, ma luulin etta sa et tule takaisin.

• WEQWEQ

olla rehellinen... Tollasia kakaroitten leikkejä, vittu mitä lutkia...

• sentään

Ja ilmeisesti kuvittelet olevasi näille raukoille miehille mieliksi, kun sanot että "jutellaan myöhemmin" vaikka tarkoitat että "ei kiinnosta".

Jos nyt ihan oikeasti mietit, niin kumpi loukkaa enemmän, se että sanot suoraan että ei kiinnosta vai se että toinen jää koko illaksi odottelemaan sua ja sitten vasta (jos silloinkaan) tajuaa tän saman asian?

• Jokke_S
        sentään kirjoitti:

Ja ilmeisesti kuvittelet olevasi näille raukoille miehille mieliksi, kun sanot että "jutellaan myöhemmin" vaikka tarkoitat että "ei kiinnosta".

Jos nyt ihan oikeasti mietit, niin kumpi loukkaa enemmän, se että sanot suoraan että ei kiinnosta vai se että toinen jää koko illaksi odottelemaan sua ja sitten vasta (jos silloinkaan) tajuaa tän saman asian?

Tämä on just sitä naisten logiikkaa. Niiden mielestä on mukava vähän "pehmeästi valehdella" miehelle, ettei miehele tule paha mieli.

Itsekin ihmettelen, miksi ei voisi olla avoin ja rehellinen?

• vaihtoehto

Nainen haluaa bailata frendiensä kanssa ensin. Olet varalla, jos ei löydy parempaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6556
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4191
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3509
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2891
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1501
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      918
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      903
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      889
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      868
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      849
    Aihe