Lihottaako xylitol purkat eli jos paketillisen syön päivässä makeanhimoon? Purkkia on niin monenmakuisia ja niillä kyllä makeanhimo talttuu mutta kertyykö kaloreita
lihottaako purkka
4
5474
Vastaukset
- ainakaan hyvin paljon
Ei kai xylitolipurkassa ole energiaa kuin siinä olevan sokerimäärän verran, joten ei paljon.
Mutta isompi määrä panee ainakin minulla mahan sekaisin ja tekee kauheat ilmavaivat.- *pureskelen*
Eipä minulle ainakaan ole tullut "ilmavaivoja" joudun pureskelemaan ihan suunkuivumiseen purkkaa lähes kokoajan, sekin on varmaan niin yksilöllistä, ei xylitoli purkassa ole lihottavaa vaikutusta, en ainakaan minä ole huomannut, nytkin kun pudottelen painoa ei tunnu missään, sinun pitää vaan kokeilla.
- toki..
kertyy kaloreit mutta kohtuus kaikessa..
riippuu millasen paketin syöt?
kymmenen palasta ei vielä lihota..mutta onhan niit kaikkia jätti pusseja ym..jos sellasen vetää päiväs ni varmaan jo saa kaloreita.. - bfofbj
En oo kyl sellasta nähny et joku lihois purkalla. Tää sokerihömpötys on ihan naurettavaa.
Sitäpaitsi purkassa olevat sokerit on polyoleja, eli sokerialkoholeja, jotka imeytyvät huonosti suolistosta. Sen takia myös ilmavaivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350