eli mitkä kampaamon shampoo merkeistä on silikonittomia entäs hoitoaine?
Onko muotoilutuotteita kampaamo tuotteissa silikonittomia?
Kertokaas silikonittomia
5
776
Vastaukset
- ......
varmasti on.
senkun menet lähimpään liikkeeseen ja kysyt silikonittomia tuotteita, varmaan osaavat neuvoa. - ujhnpiuhjpo
Ainakin Cutrin Sensitive -sarja on täysin silikoniton. Korjatkaa, jos olen väärässä, koska en ole nähnyt uusien pullojen sisältöä. :) Muissa sarjoissa on joitakin tuotteita, joissa ei ole silikonia. Onko sinulla joku tietty merkki mielessä?
- ihan netin
kautta tilata. Mutta kiinnostaisi onko goldwellin, wellan ja bonacuren tuotteissa silikonia.
Tarttisin jonkun miedon tuoksuisen tai hajustamattoman shampoon kuiville elottomille hiuksille.- .......................
http://www.sim.fi/
Hajustamattomia tuotteita on suurin osa, mutta ne hypotuoksuiset on mietoja vaikka niissä tuoksua onkin. Noita saa tilattua Hairstorelta ja muistaakseni sellaisesta paikasta kuin kutrimix. Ja tietenkin Sim tuotteita myyvistä liikkeistä ja kampaamoista. Itse pidän Simin System 4 sarjasta. On mielestäni parempi kuin se Dermasyd sarja. Toisaalta riippuu käyttäjästä se sopivuus. Mutta sopii hajusteille allergisille ja on mielestäni ihan toimiva. - ujhnpiuhjpo
Jopa sinulla oli just ne tuotteet mielessä, mitä en ole uudistuksen jälkeen katsonut. :) Pitäisi päivittää tietoni.
Tuo Cutrin Sensitive-sarja on hajusteeton. Olen käyttänyt sitä vuosia omiin kuiviin hiuksiini.
Bonacuren, Wellan Lifetex, Goldwell Kerasilk tuotteiden hoitoaineet taitavat sisältää jonkin verran silareita. Tiedän, etteivät ole hääppösiä tuotteita kuiville hiuksille...muutenhan käyttäisin niitä itsekin ;). Lurkin eräältä toiselta foorumilta vinkkiä (mitä-ei-saa mainita)...kehuja oli saanut Goldwellin Moisture Definition Light hoitoaine ja ehkä shampookin on silikoniton. Tuoksusta en tiedä :(.
Joku tuossa taisi mainita Simin Dermasyd tuotteet, mutta jotkut niistäkin sisälsivät silikonia.
Tosiaan...pitää tehdä itselle lista näistä tuotteista, mitkä ei sisällä silikonia. Käytän itse niin outoja tuotteita, etten voi auttaa tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770