Käytetäänkö vain

hyväksi

Olemme jo yli 50.siä
asuneet kolme vuotta yhdessä,
mies ei koko aikana töissä, erillaisilla
kurseilla kyllä käynyt. Talo on minun ja alkaa
tuntua siltä jotta se on tärkeämpi kuin minä!
Ei edes "ruokarahaa" tai muuta vastaavaa mitä omakotitalon ylläpitämiseen kuluu, pvä.rahat on kuulemma niin pienet. Olenko naiivi?

6

800

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelemattomuutta

Siis olette asuneet 3 vuotta yhdessä. Ja mies on päivärahalla. Työttömyyskorvauksen peruspäiväraha on todella pieni (max. 400euroa/kk).
      Mies ei siis kokoaikana ole antanut ruokarahaa tai osallistunut mihinkään menoihinne omista rahoistaan vaikka olette asuneet 3 vuotta yhdessä?

• hyväksi

ajan, siis nämä 3 vuotta, uskonut ja toivonut..
        vaan alkaa olla aika vähissä molemmat.
        Ei ole osallistunut..tai on lumitöihin muutaman kerran..

• se....

ole niin, että jos yhdessä asutaan niin yhteistä on kaikki? Siis siihen asti kunnes ero tulee. Silloinhan selvä, että mies lähtee ja sinä jäät omistamaasi taloon.
      meillä ainakin miehen kanssa niin. Ei me katsella kumman nimi laskussa on vaan se maksaa kummalla on sillä hetkellä rahaa.
      Minä olen hoitovapaalla pojan kanssa ja mies töissä. Meille on selvää, että kaikki on yhteistä eikä se ole tärkeintä kumpi sen rahan tienaa. Odotusaikana mies oli työtön ja minä töissä. silloin minä maksoin kulut.
      Jokainen tietysti tekee niinkuin itse tuntee mutta minusta on tyhmää ajatella, että kaikki kulut pitäisi laittaa esim. puoliksi jos yhdessä asutaan ja eletään.
      Se on sitten eri juttu jos teillä on taloudellisesti tiukkaa. Silloin miehen pitäisi mennä töihin ja osallistua rahallisesti. kyllä noilla korvauksilla jotain maksaa jos haluaa!!

• hyväksi

alkaa kyllä olla vitsit vähisä..
        yhteistä..joopa joo..ajatuksissa heivata
        koko tyyppi meneen..muuten tukehun tähän
        kaikkeen `kyllä menen töihin, kuhan saan`.. ei edes kunnolla etikkään..

• on pitkä
        hyväksi kirjoitti:

alkaa kyllä olla vitsit vähisä..
        yhteistä..joopa joo..ajatuksissa heivata
        koko tyyppi meneen..muuten tukehun tähän
        kaikkeen `kyllä menen töihin, kuhan saan`.. ei edes kunnolla etikkään..

aika!
        Heivaa pihalle mokoma nahjus! Näitä hyväksikäyttäjiä riittää.
        Voimia sulle!

• eieieieiei
        on pitkä kirjoitti:

aika!
        Heivaa pihalle mokoma nahjus! Näitä hyväksikäyttäjiä riittää.
        Voimia sulle!

Ei niitä töitä löydy tänäpäivänäkä kuule kuin 1/10 työttömälle maximissaan niin onko toikaan nyt ihan reilua jättää miestä vaan sen takia ettei ole rahaa.. todella pinnallista huhhu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe