Miten isken/saan hänet?

Sekaisin

Tähän alkuun heti että tämä on tyhmä kysymys mutta kysytään nyt kuitenkin huvinvuoks!

Oon kiinnostunut miehestä jolla luultavasti on jonkinlaista säätöä jonkun naisen kanssa. En ole asiasta 100% varma mutta tiedän että eivät seurustele.

Haluaisin niin kovasti tätä miestä. Olemme kyllä ystäviä jo mutta en voi millään unohtaa häntä. Tuntuu etten pysyty elämään normaalisit ilman häntä.

Miten saan hänet kiinnostumaan minusta??

8

2214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesä-Esa

Ei ollenkaan tyhmä kysymys - ajattele kuinka moni on varmaan samankaltaisessa tilanteessa. Puhumattakaan siitä kuinka moni jälkeenpäin harmittelee, kun ei "uskaltanut" tehdä asialle yhtään mitään.

Olen sitä mieltä, että sinun TÄYTYY ottaa asia puheeksi. Mieluummin kasvotusten kuin tekstiviestillä ;) Ehdotat tapaamista ja kerrot että hän on sinulle tärkeä, kosketat kättä ja siitä sen tietää...

• Sekaisin

Täytyypä yrittää kerätä rohkeutta ja tehdä asialle jotain ennen kuin on liian myöhäistä!:)
        Tiedän että tulen katumaan jos en edes yritä!

• Kesä-Esa
        Sekaisin kirjoitti:

Täytyypä yrittää kerätä rohkeutta ja tehdä asialle jotain ennen kuin on liian myöhäistä!:)
        Tiedän että tulen katumaan jos en edes yritä!

Niin sitä pitää!
        Kerrothan sitten miten kävi ;)

Tsemppiä ja hymy huuleen - sitä ei kuitenkaan voi vastustaa.. Hymyäsi siis.

• Miina2
        Kesä-Esa kirjoitti:

Niin sitä pitää!
        Kerrothan sitten miten kävi ;)

Tsemppiä ja hymy huuleen - sitä ei kuitenkaan voi vastustaa.. Hymyäsi siis.

Moi!

Ei kannata olla liian innokas tai toinen pelästyy. miehet tykkää ite vietellä ja saavuttaa.
        kokemusta on. Olen tyrinyt jo kaksi juttua kun olen vastannut kiinnostukseen suoralla kiinnostuksella. Miehet juoksee karkuun!

• Rja
        Miina2 kirjoitti:

Moi!

Ei kannata olla liian innokas tai toinen pelästyy. miehet tykkää ite vietellä ja saavuttaa.
        kokemusta on. Olen tyrinyt jo kaksi juttua kun olen vastannut kiinnostukseen suoralla kiinnostuksella. Miehet juoksee karkuun!

Itse miehenä sanoisin että jos tuossa tilanteessa karkuun juoksee, niin saa juostakin. Ei kannata itkeä perään, koska tuskin olisi muutenkaan ollut kiinnostunut.

• Mies23v
        Miina2 kirjoitti:

Moi!

Ei kaikki miehet ole vietteleviä. Itse olen äärimmäisen ujo, enkä osaa ollenkaan tehdä aloitetta. Alitajuissanikin yritän välttää "tukalat tilanteet" yleensä vaihtamalla puheenaihetta. Minkälainen tämä sinun miehesi sitten on? Oletteko jutellut paljon ihmissuhteista? Se voisi olla hiukan pehmeämpi lasku. Kysy jotain hänen ihmissuhteista tai naisihanteista tms. Tarkkaile reaktioita ja varasinkin sitä, uskaltaako hän katsoa silmiin.

• jippula
        Mies23v kirjoitti:

Ei kaikki miehet ole vietteleviä. Itse olen äärimmäisen ujo, enkä osaa ollenkaan tehdä aloitetta. Alitajuissanikin yritän välttää "tukalat tilanteet" yleensä vaihtamalla puheenaihetta. Minkälainen tämä sinun miehesi sitten on? Oletteko jutellut paljon ihmissuhteista? Se voisi olla hiukan pehmeämpi lasku. Kysy jotain hänen ihmissuhteista tai naisihanteista tms. Tarkkaile reaktioita ja varasinkin sitä, uskaltaako hän katsoa silmiin.

Vihdoin löysin jonkun jolta vähän kysellä :) No mies johon olen pikkuhiljaa tutustunut on sanonut ihan suoraan, ettei osaisi koskaan tehdä aloitetta naisen suuntaan, on siis niin hiton ujo . No olen hänet nyt napannut, mutta miten ihmeessä hänet pidän ??? Olen täysin hulluna häneen ja hänen kiltteyteensä . Järjestänkö siis "ohjelmaa" illanistujaisista kavereiden kanssa - mini golfiin, vai ?? Niin osaako mies, joka ei osaa aloittaa suhdetta jatkaa/pitää yllä sitä. Vai etsiikö hän "emäntää" eli naista joka järjestää. Niin ja samaahan voisi miettiä makuuhuoneen puolellakin - Siellä ainakin tuntuu siltä ettei mies edelleenkään tee sitä aloitetta - onko kaikki siis minusta( naisesta) kiinni , jos näin on mistä voin olla varma että mies on kiinnostunut juuri minusta ??

• Jussi

Voit käyttää hyväksi huomaamaani taktiikkaa. Tässä auttaa vain suora peli. Kannattaa kirjottaa pieni kirje, jossa kerrot mitään salaamatta tunteistasi häntä kohtaan. Loppuun pistät tietysti puhelinnumerosi. Sitten hankkiudut miehen lähelle ja yksinkertaisesti ojennat hänelle sen kirjeen ja sanot esim:Lue tuo.Ei se ole tämän monimutkaisempaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe