missä se raja kulkee että lihakset kasvaa treenatessa vai että palaako vain rasva??
olisi kiva tietää koska yritän saada lisäkiloja enkä laihduttaa...?
ja toinen kysymys että kasvaako pohjelihakset kotitreeneillä kun tekee niitä niin että nostaat varpaat kirjan päälle ja nostelee siitä kantapäitä ilmaan jne.??
LihastenKasvatusVaiRasvanPoltto??
3
594
Vastaukset
- Urheilija
Kestävyys harjoitteet salilla kiinteyttää. Eli teet yli 25 toiston sarjoja. Lihasta kasvattaa 1-15 sarjat.
Kyllä se kehittää pohjelihaksia. Lihaksen kasvaminen ja kehittyminen on vähän eri juttu. Ihan hyvä harjoite tuo on. Lisää vastusta saa kun pistää painavan repun selkään tai tangon niskan päälle. Itse tein pohkeita 67kg paino niskanpäällä. Täs tapauksessa kirja on aikas hepponen tuki alla. Jokin paksu levy tai rappunen on parempi.- Kuntolija
kiitoksia vinkeistä.. oon täs kesän mittaan kotona treenannu vaan ja lihakset on kyllä vähän kasvanu jo... ei pahasti mutta mietin kyllä jos menis salille...
no tuo kirja olikin vain semmonen kokeilu juttu... kyllähän siel pitäs jotain järeämpää olla.. eikun kokeilemaan. - kuntosaleilija
Kuntolija kirjoitti:
kiitoksia vinkeistä.. oon täs kesän mittaan kotona treenannu vaan ja lihakset on kyllä vähän kasvanu jo... ei pahasti mutta mietin kyllä jos menis salille...
no tuo kirja olikin vain semmonen kokeilu juttu... kyllähän siel pitäs jotain järeämpää olla.. eikun kokeilemaan.En sitte tiedä sitä että miten hyvin ne pohkeet treenaantuu, koska kuitenki jos aatellaan nii esim. mä teen sitä pohjenousuu salilla semmosessa laitteessa mihin normaalisti pistän 100kg lisää oman painon lisäks. Pohkeissa ei silti oo hirveesti lihasta. Voimaa on vaan tullu niihin lisää.
Eli tollai mä ainaki sanoisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827